Serkan:Gitmene izin veremem Eylül..Veremem çünkü sevgilimi bir daha kaybetmek istemiyorum..
Serkan,
Ona böyle söylemek istemezdim ama söylemeseydim gidecekti..Onu durdurmak zorundaydım.Durdu da..
Serkan:Eylül..
Bakmadı..
Serkan:Gamze..
Eylül:Neden bunu yapıyorsun ya neden !
Serkan:Yıllarca öldüğünü sandım..Dağıldık,evet senin için zor ama bizim içinde hiç kolay değildi..Gitme,lütfen..Ben sana her şeyi anlatacağım..Eksiksiz..Bir gün her şeyi hatırladığında sana yalan söylemediğimi anlayacaksın.,
Eylül:Sana güvenebilir miyim bilmiyorum
Serkan:Kim olduğunu öğrenmek istemiyor musun ?
Eylül:İstiyorum..
Serkan:O zaman benimle gel..
Eylül:Nereye götüreceksin beni ? Benim param yok..
Güldüm..Eskiden de parası olmadan hiçbir yere gitmezdi..
Eylül:Komik olan ne ?
Serkan:Pardon..Komik değildi tabiki,ben başka bir şeye güldüm..Iı seni Güneylere götürmek isterdim ama orası çok kalabalık..Şimdi olmaz..Eğer kabul edersen otele gidebiliriz
Eylül:Senin evin yok mu ?
Serkan:Ben İstanbul'da yaşamıyorum..Annem var ama oraya gitmek şimdi doğru olmaz..
Eylül:Başka kim var ?
Serkan:Aslında Güneyler dışında bizden kimse İstanbulda yaşamıyor artık..Herkes farklı şehirde..Ee hepimiz gelince de Güneylerde kalmak zorunda kaldık..
Eylül:Hiçbir şey anlamıyorum
Serkan:Anlatacağım..
Arabaya bindi..Yol boyunca da hiç konuşmadı..Yakında bir yere otele geldik beraber..Odaya girdiğimizde koltuğa oturdu..bende karşısına sandalye çekip oturdum..
Serkan:Bak Eylül..Sana her şeyi anlatacağım..Ama sakin olacaksın ve yorulduğunda keseceğiz tamam mı ? Her şeyi yavaş yavaş anlatmak istiyorum
Eylül:Tamam..Seni dinliyorum
Serkan:Biz hepimiz..Yani bugün gördüğün kişiler liseden arkadaşız..Sen ve kızlar aynı zamanda aynı yurtta kalıyordunuz..
Eylül:Yurt mu ? Neden ? Ailelerimiz başka şehirde mi ?
Serkan:Değil..Siz beşiniz..Sen,Songül,Cemre,Kader ve Meral..Yetimhanede..Songül,Kader ve Merali çok küçükken oraya vermişler..Sen ve Cemre daha sonra gittiniz oraya..Sonra çok iyi arkadaş oldunuz..Hatta kardeşsiniz..Öyle dersiniz birbirinize
Eylül:Anlamıyorum..Neden yurtta kalıyordum ben ?
Serkan:Malesef annen..Seni yurda verdi..
Eylül:Neden ?
Serkan:Bunu sana şimdi anlatmak istemiyorum Eylül..Her şey o kadar karışık ki..
Eylül:Peki babam ? Babamda mı istememiş beni ?
Serkan:Baban sen çok küçükken vefat etmiş..
Eylül:Annem bakamadığı için mi yurda verdi beni ?
Serkan:Hayır..Sorma,lütfen..Sonra anlatacağım
Eylül:Peki..Sevgilim olduğunu söyledin..Nasıl oldu bu ? Anladığım kadarıyla zenginsin..Ve yetimhane kızıyla mı çıktın ?
Serkan:Önce çok zengindim evet..Biz çıkmaya başladığımız zamanlarda..Yetimhanede yaşaman umrumda olmadı..Bir sürü şey yaşadık biz..Ailelerimizi karşımıza aldık
Eylül:Aileler mi ? Ama benim ailem yokmuş ki..
Serkan:Annen seni görüyordu..Sende anneni..Hiç anlaşamazdınız tabi..Bir gün ben babamı kaybettim..Ondan bir süre sonra maddi kayıplarımız oldu ve sizin mahallenize taşındık..Beraber bulmuştuk evi..Tabi aralarda yaşananlar da çok fazla..
Eylül:Nasıl çıkmaya başladığımızı sormuştum..
Serkan:Onu anlatırsam benimle ilgili düşüncelerinden korkuyorum..
Eylül:Eksiksiz anlatacaktın..
Serkan:Evet ama..Bu kadarı seni yormadı mı Eylül ? Gerçekten yorgun görünüyorsun..Sahi sen akşama kadar hiç durmadan yürüdün mü ?
Eylül:Evet..Farkında değildim..
Serkan:O zaman sen uyu..Ben sana devamını sonra anlatacağım..Elimi yıkamaya gidiyorum..Ha şey,dolapta pijama var..Buraya gelmeden önce otel çalışanlarını aramıştım..
Eylül:Buraya geleceğimi nereden biliyordun?
Serkan:Seni soğukta sokakta bırakacak değildim..
Elimi yıkamaya gidip geldiğimde Eylül'ü koltuğun üstünde uyurken buldum..Zaten yorgun olduğu çok belliydi..Pijamayı bile giymemişti..Onu kucaklayıp yatağa yatırdım..Sanki bir rüyanın içindeydim.O yanımdaydı..Benimle konuşuyordu..Bir yabancı gibiydim belki onun için ama kim bilir belki bir gün yeniden severdi beni..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler-Yeniden
Genç KurguKırgın çiçekler 84. Bölümden itibaren hayali kurgu.