Hastane

363 14 27
                                    

Eylül,

Kapının önünden gelen gitar sesiyle kapıyı açtım..Serkan gitar çalıp,şarkı söylüyordu..Beni görünce de susmadı..Gözümün içine baka baka şarkıyı söylemeye devam ediyordu..Evdekilerin uyuduğunu düşünmemiş miydi ?

Eylül:Ya ne yapıyorsun ? Serkan,sus noolur..Evdekiler uyanacak..

Serkan:Umrumda değil banane..

Eylül:Ya delirdin mi ? Tamam dinlicem seni ama şimdi bırak noolur..

Serkan:Kapıyı kilitlemekte yok..

Eylül:Yok tamam..Bırak hadi..Annen uyanacak..

Umrunda değil gibiydi..Karşımda sırıtıp duruyordu..Gitarı bırakıp odaya girdi..

Eylül:Gece gece ne yaptığını sanıyorsun ?

Serkan:Kapıyı açmalıydın..

Eylül:Sadece yalnız kalmak istedim..Beni anlamıyor musun ?

Serkan:Anlıyorum..Ama sende beni anla..Gel,gel otur şuraya..

Eylül:Neden ?

Serkan:Sana bizi anlatacağım Eylül..

Eylül:Serkan..

Serkan:Lütfen..Bak en başından..Söz..

Onu dinleyebileceğimi sanmıyordum..Başım dönüyordu,kendimi çok kötü hissediyordum..Yine de yanına oturdum..Hiçbir şey söyleyemedim o da anlatmaya başladı..

Serkan,

Eylül'e nasıl tanıştığımızı anlatacaktım..Yanıma oturmuştu..Ben nereden başlayacağımı düşünürken başı omzuma düştü..Yorgun olduğunu biliyordum..

Serkan:Şey..Sonra anlatıyım ben..Yatağına geç istersen Eylül..

Ses yok..

Serkan:Eylül..Eylül..

Yavaşça dönüp kafasını kaldırdım..Gözleri kapalıydı..Burnundan da kan gelmişti ! Bayılmış mıydı yani ?

Serkan:Eylül ! Eylül ! Defneeee...Defne buraya gel ! Yardım et Defne !

Defne hemşire olmuştu..

Serkan:Defne yardım et ! Anneee ! Yardım edin noolur..Eylül,aç gözlerini..Yalvarırım aç ! Güzelim..Canım,aç gözlerini.Eylül ne oldu sana !

Onu kucağıma alıp odadan çıktım..Annemle Defne de seslere gelmişti..

Nazan:Oğlum ne oluyor ?

Serkan:Bilmiyorum..Bilmiyorum anne bayıldı..Burnu da kanıyor..Hastane..Hastaneye gitmemiz lazım..

Nazan:Tamam..tamam sakin ol..Ben kullanırım arabayı..Defne sende gel..

Defne:Tamam anne..Hadi Serkan..

Güney,

Serkan bizi aramıştı..Eylül'ün bayıldığını,hastaneye gittiklerini söylemişti..Bizde hep birlikte evden çıkıp hastaneye geldik..

Songül:Serkan ? Ne oldu !

Kader:Eylül iyi mi Serkan ?

Cemre:Serkan bir şey söyle..

Meral:Ya Nazan hanım..Bari siz bir şey söyleyin..

Nazan:Çocuklar biraz sakin olun..Ne olduğunu bilmiyoruz..Bayılmış,burnu kanamış..Defne de şimdi içeride..Ne olduğunu öğrenip gelecek

Songül:Allahımm ne olur ona bir şey olmasın ya ! Biz kardeşimize daha yeni kavuştuk..

Güney:Saçmalama kızım..Ne olacak..Sakin olun biraz..Kız yoruldu..Kaç gündür neler yaşıyor,hayatı değişti kızın

Kolay değildi sonuçta..Serkan bir köşeye geçmiş,kendisinde değildi..Yanına gittim..

Güney:Kardeşim..

Serkan:Ona bizi anlatacaktım..Oturdu yanıma..Ben anlatamadan baktım ki başı omzumda..Yoruldu dedim..Uyuyakaldı..Ama değildi Güney..Gözlerini açmadı hiç..Korkuyorum..Çok korkuyorum Güney..

Güney:Kardeşim..Yapma..Eylül bu ya..Bak göreceksin sadece yorgunluktan olmuştur..Ha bak Defne'de çıktı zaten..Gel yanına gidelim..

Serkan:Defne ? Ne oldu ? Söyle,bakma öyle bana! Söyle !

Defne:Serkan..

Kader:Bu ses tonu..Songül bu ses tonu hiç iyi değil !

Songül:Kader..Sus ! Kızım sende söyle, ne oldu Eylül'e.

Defne:Beyninde küçük bir kitle..

Cemre:Kitle mi ? Na-nasıl yani ? Ö-ölecek mi ?

Defne:Çok uzun zamandır varmış..Kitleyi küçültmüşler..İlaç tedavisiyle..Ama son zamanlarda çok yorulması ve ilaçlarını kullanmaması onu kötü etkilemiş..Şimdi uyutacaklar..Bir süre burada ilaç tedavisi uygulanacak..

Serkan:İyi ama..İyi değil mi ?

Defne:Kitle tamamen yok olursa daha iyi olacak..Ama süreç uzun..Eylül bu hastanenin diğer merkezinde çalışıyormuş..Yani staj yapıyormuş..Zaten burası da Orhan Genç'in hastanesi..Yani Eylül'ün şuanki ailesi..Eylül uzun zamandır tedavi oluyormuş..Bülent hocanın hem öğrencisi hem de hastasıymış..Bülent hoca içeride şuan..

Serkan:Bu yüzden mi bizi hatırlamıyor ? O lanet olası kitle yüzünden mi ! Kahretsin !

Defne:Muhtemelen evet..Düşmenin etkisiyle ciddi zarar almış,Bülent hoca söyledi..Ben şimdi içeriye gidiyim..Size haber veririm yine..

Kırgın Çiçekler-YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin