Eylül,
Ne demekti şimdi bu ? Ne söylüyordu bu kız ? Üvey babam mı vardı benim ? Ben neden ondan kaçıyordum ? Kendimi niçin uçurumdan atmıştım ?!
Eylül:Nasıl yani ?
Defne:Ne nasıl yani ?
Eylül:Üvey babam mı vardı benim ? Kendimi uçurumdan mı attım ? Neden ? Serkan ?
Serkan:Defne saçmalıyor Eylül..Gel otur şöyle lütfen..
Eylül:Serkan bir soru sordum sana.Kardeşin ne demek istedi ?
Nazan:Neler oluyor oğlum ?
Serkan:Anne Eylül geçmişini hatırlamıyor.Kızını sustur !
Nazan:Ne ?
Eylül:Serkan bak bir kere daha soruyorum..Benim üvey babam mı vardı ?! Sen bana her şeyi anlatacaktın..
Serkan:Yavaş yavaş anlatacağımı söyledim Eylül..Defne çenesini kapatsaydı öyle olacaktı..Seni buraya getirmem yanlıştı..Defne seninle sonra konuşacağız !
Defne:Ben nereden bilebilirdim ki hafızasını kaybettiğini ?
Eylül:Peki şimdi anlatır mısın bana her şeyi ?
Defne:Kim ? Ben mi ?
Eylül:Evet sen..Senden başka kimsenin anlatacağı yok belli ki..Rica ediyorum..
Defne:Ben..Bilmiyorum ki..
Serkan'a baktı..
Eylül:Anlatabilirsin..Son 10 günde başıma gelenlerden her şeye hazırlıklıyım merak etme..
Bana geçmişimle ilgili bir sürü şey anlattı..Serkan'ın ve diğerlerinin anlatmadığı bir sürü şey..Minnettardım..Geçmişim de şimdiki gibi parlak değilmiş..Hakkımda her şeyi öğrenmiştim..Serkan ara ara kardeşini susturmaya çalışsa da buna izin vermemiştim..
Defne:Böyle işte..Senin hayatın buydu..Haberlere bile çıktın..Al bak istersen,bilgisayarım burada..
Serkan:Defne yeter,sus artık !
Defne:Anlat dedi ne yapıyım..Hem bilmeye hakkı var bence..Hem biliyor musun,ben bu Eylül'ü daha çok sevdim..
Serkan:Anne sustur şu kızını!
Nazan:Ben artık hanginize ne söyleyeceğimi bilmiyorum oğlum..Hâla çok şaşkınım..Yani Gül ile Orhan da nasıl böyle bir şey yapmış anlamadım..Demek onun için yıllardır cemiyetten uzaktalar..
Eylül:Bir dakika siz onları tanıyor musunuz ?
Nazan:Şey..Evet..Üniversitede arkadaş grubumuz vardı bizim..
Her öğrendiğim şey kendimi dahada kötü hissetmeme neden oluyordu..
Eylül:Lütfen onlara buraya geldiğimi söylemeyin..
Nazan:Yook..Söylemem merak etme,zaten uzun zamandır görmüyorum dedim ya..
Eylül:De-Defneydi değil mi ?
Defne:Evet..
Eylül:Teşekkür ederim..Sen anlatmasaydın kimse bana geçmişimi anlatmayacaktı..
Defne:Bir şey değil de..
Serkan:Eylül benimle konuşmayacak mısın ?
Eylül:Ne konuşabilirim ki ? Bana yalan söyledin..Sana her şeyi anlatacağım demiştin.
Serkan:Her şeyi zamanla anlatacaktım yemin ederim..Hatta defnenin anlatmadıklarını da söyleyebilirim şuanda..
Eylül: Daha var mı ?
Serkan:Şey evet..Senin iki kardeşin var..İkisine de Toprak hoca ve Feride hanım bakıyor..Onları evlatlık aldılar..
Eylül:Kardeşim mi ?
Serkan:Evet..Büşra ve Metin..Büşra şuan liseye gidiyor galiba..Metinde 6 yaşında..Seni onlara götürmek isterdim ama şimdi değil..Önce Toprak hocalarla konuşup seni onlara götüreceğim..Sonra onlar bize ne yapmamız gerektiğini söyler zaten..
Eylül:Başka ?
Serkan:Nasıl başka ?
Eylül:Söylemediğin başka bir şey var Serkan ?
Serkan:Yok..Yemin ederim yok..
Serkan,
Annem Eylül için bir oda ayarlamıştı..Eylül de oraya kapandı ve hiçbir şey söylemedi..Hiç çıkmadı dışarıya..Defneye çok kızmıştım..Hiçbir şey bilmeden konuşuyordu her zamanki gibi..Eylül'e yaklaşmaya çalışırken onun yüzünden uzaklaşmıştı Eylül..Güveni de kırılmıştı..Annemle Defne uyuduktan sonra bende Eylül'ün kapısına geçtim..Gitarımı da aldım odamdan..Kapıya vurdum ama sesini çıkarmadı..
Serkan:Eylül..Aç lütfen,konuşalım..Ya bir şey söyle..Susma,noolur..
Yine ses yok..
Serkan:Peki..Peki tamam..O zaman bunu sen istedin..
Gitarımı elime aldım ve bizim şarkımızı söylemeye başladım..Ben sende tutuklu kaldım..
Serkan:Bu şarkı benden sana aşkım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler-Yeniden
Roman pour AdolescentsKırgın çiçekler 84. Bölümden itibaren hayali kurgu.