Serkan,
Sahilde boş boş otururken telefonum çaldı..Güneydir diye bakmadım bile..Ama telefon ısrarla çalınca açtım..Öfkeyle açtığım için de çok utandım.Emniyetten biri arıyordu..İstanbul emniyeti.. Oraya gitmem gerekiyormuş..Nereden çıkmıştı şimdi bu ? Mecbur gidecektim..İlk gördüğüm taksiye binip gittim..Dünkü ekibi buldum .Beni arayan kişi müdürün beni beklediğini söyledi ve o da benimle içeriye girdi..
Serkan:Müdürüm ? beni çağırmışsınız..
Müdür:Ah gel evlat..Serkandı değil mi ?
Serkan:Evette siz..Yani neden..
Müdür:Dünkü olay..Yıllardır o adamın izinde olduğunu duydum..
Serkan:Evet ama..
Müdür:Başarına söyleyecek laf yok..Bir teklifim var sana..
Serkan:Teklif ?
Müdür:Dur bölme..Benim ekibimde çalışmanı istiyorum
Serkan:Müdürüm..Ben istanbulda yaşayamam..Hem ben..Ben mesleği bırakıyorum
Müdür:Nasıl ? Anlamadım..
Serkan:Ben o adamı buldum ya..Başka bir şey istemiyorum..Ben bu mesleği o adamı yakalamak için istedim..O adamda yakalanıp geberdiğine göre
Müdür:Bu saçmalık..Polissin sen..Böyle bir şey nasıl olabilir
Serkan:Kim istediği hayatı yaşıyor ki müdürüm ? Benim birine borcum vardı..O adamı yakalayacaktım..Koruyamadım onu..Ama o pislik başkalarına da zarar veremeyecekti..
Müdür:Bir dakika..Yoksa o kız..
Serkan:Eylül..Benim kız arkadaşımdı..Çok masumdu o..Kendisinden başka herkesi düşünürdü..Onu sevmeyen bir kişi bile yoktu okulda..Yurttada öyledir eminim..Eylül'ü sadece annesi..Annesi ve o adam mahvetti..Eğer annesi kızına sahip çıksaydı ya da ben Eylül'ü koruyabilseydim Eylül şimdi buradaydı..Ama yok..Yok işte..
Ali,
Şu komiserin yaşadıkları..Ne acıydı..Kapıyı çarpıp gittiğinde müdürle göz göze geldik..Bana peşinden gitmemi söyleyince duraksadım önce..Ne hakkım vardı ki buna ? Ne söyleyecektim adama..Mecbur kalıp gittim..Aşağıda yakaladığımda bana baktı..
Serkan:Ne var ! Ne istiyorsun.Niye aradın ki sen beni.Niye peşimdesiniz !
Ali:Ahmet müdür..O istedi..Ben..
Serkan:Sen ne yapardın.Senin başına gelseydi sen ne yapardın !
Ali:Bilmiyorum..Ben çok üzgünüm..
Serkan:Benim gitmem lazım..
Ali:Ama..
Telefonum çalmıştı..Şu genç kızın katili ile ilgiliydi..Hemen Serkan'a döndüm..
Ali:Benimle gelir misin ?
Serkan:Nereye anlamadım
Ali:Geçen hafta bir kız öldürüldü..Yine bir psikopat..18 yaşındaydı kız..Ablası var..Her gün emniyete gelip yalvarıyor katili bulmamız için..O katilin izindeyiz haber geldi..
Serkan:Bitmeyecekler değil mi ? Her gün,her dakika binlerce kadın kurban gidecek.Geriye aileleri,sevdikleri,dostları kalacak..Bir psikopat,bir sapık gelip hepimizin hayatını dağıtacak..Adalet mi bu ?
Ali:Değil..Değil tabiki..Biz bu yüzden varız Serkan..Senin gibi,benim gibi polisler bu yüzden varız.. o kadınlardan,çocuklardan birini de olsa kurtarmak için varız..Senin gibilere ihtiyacı var bu halkın..Şimdi tekrar düşün,bırakacak mısın bu mesleği ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler-Yeniden
Novela JuvenilKırgın çiçekler 84. Bölümden itibaren hayali kurgu.