Serkan,
Eylül gitmişti..Cemreye kızmıştım..Ona her şeyi anlattığı için sinirlenmiştim..Kaanla da Cemre kavga etmiş,Kaan da gitmişti..Küçük Eylül'ün doğum günü mahvolmuştu..Arabaya binip eve gittim..Eylül oradadır diye ama evde değildi..Telefonunu da açmıyordu..Evin önüne indiğimde Kaan'ı gördüm..Bana öfkeyle bakıyordu..Ne olduğunu anlamadan suratıma gelen yumrukla kendimi yerde buldum..
Kaan:Nasıl yaparsınız lan ! Bunca zaman hiçbir şey söylemediniz ! Aptal yerine koydunuz beni.Güvendim ben size ! Aynı evde kaldım seninle..Dalga mı geçiyordunuz.Gizli gizli buluştunuz mu !
Serkan:Yapma..Dur ! Sandığın gibi değil,bırak beni !
Kaan:Duydum her şeyi ! Ya beni boşver.Ben sonradan tanıdım Cemreyi.Siz o kıza nasıl yaptınız lan ! O kız o şerefsizin elindeyken siz gününüzü gün ettiniz ha..Hiç mi düşünmediniz o kızı !
Serkan:Bırak be bırak ! Öyle bir şey yok ! Eylül'ü bulacağım ben ! Sen de ne düşünüyorsan düşün,umrumda değil !
Kaan:Hâla Eylül'ü bulacağım diyorsun ! Yüzsüz müsün ! Hayvan herif ! Allah belanızı versin be !
Cemre yüzünden uğraştığım şeylere bak ! Kaandan kurtulup arabama bindim..Ağzımdaki kanı hissedebiliyordum ama umrumda değildi..Ben Eylül'ü nasıl bulacaktım ? Telefonum çalınca açtım..
Serkan:Ne var Güney !
Güney:Sakin olsana sen.Eylül'ü buldun mu diyecektim ?
Serkan:Yok ! Evde değil ! Telefonu da kapalı.Sen bize gel..Şu Kaan'a bak.Anlat durumu.O Cemre'ye de söyle çenesini kapatsın !
Güney:Kavga mı ettiniz Kaanla ?
Serkan:Gelmiş evin önüne..Yumruk falan attı..Gel işte oğlum.Sinirlendirmesin insanı.Sanki bilmiyormuş gibi !
Güney:Tamamm tamam..Haber ver bize.
Güneyden sonra Ali'yi aradım..Eylül'ü havaalanında araştırsın diye..Çok geçmeden haber gelmişti..Tahmin ettiğim gibi Bodrum'a gidiyordu..Hemen havaalanına gittim..Neyse ki uçağı üç saat sonraydı ! Bekleme yerine gittiğimde buldum onu..Yanına gittim..
Eylül:Ne işin var burada ! Nasıl buldun beni !
Serkan:Ben polisim Eylül..Bir şekilde bulurum seni..Yıllar sonra bulduğum gibi.
Eylül:Vicdanını rahatlatmak için bulmuştun..Şimdi ona gerek yok.Yaşıyorum ve iyiyim..Sevgiline gidebilirsin.
Serkan:Saçmalıyorsun.Öyle bir şey yok.
Eylül:Git..
Serkan:Eylül seni bırakmayacağımı biliyorsun..
Eylül:Kıyamam..Cemre'nin sevgilisi var ben boştayım onun için sen benimle olacaksın mı diyorsun.
Serkan:Terbiyesizleşme Eylül.Sana yakışmıyor. Cemre'yi sevmiyorum.O benim sadece çocukluk arkadaşım.Evet sen yokken fazla zaman geçirmiştik..Yani Kemal'in elindeyken..Birbirimizi teselli ediyorduk çünkü arkadaştık..Çocukluk arkadaşı..
Eylül:Sonra ne dedin ? Çocukluk arkadaşım beni teselli ediyor Eylülde yok..Ona aşık olayım mı dedin ? Çok pardon ya,planladığın gibi gitmedi her şey..Kemal beni öldürseydi o zaman birkaç ay bekler sevgili olurdun Cemreyle..Planını bozdum canım ya..Kusura bakma!
Serkan:Uzatma Eylül ! Sana öyle bir şey yok diyorum! Sinirlendirme insanı ! Nereden aklına geldiyse bu saçma şeyler aklından çıkar ! Benimle geliyorsun hadi.
Eylül:Gelmiyorum !
Serkan:İyi burada bekle o zaman ! Ama hiçbir yere gidemezsin bunu da bil.
Eylül:Ne diyorsun sen ya !
Serkan:Talimat verdim..Hiçbir şirketten uçak bileti alamayacaksın.Hıı biletini de iptal ettirdim haberin olsun.
Eylül:Nasıl yaparsın bunu ya ! Polissin diye her şey istediğin gibi mi olacak !
Serkan:Sen beni dinlemeyi öğreninceye kadar böyle..İşine gelirse.Şimdi geliyor musun benimle ?
Çantasını aldığı gibi yanıma geldi..
Eylül:Sinir oluyorum sana sinir !
Serkan:Hadi,gidelim...
eyserciyazar ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler-Yeniden
Novela JuvenilKırgın çiçekler 84. Bölümden itibaren hayali kurgu.