1.kapitola

1.1K 38 2
                                    

V neuklizeném pokoji Jungkooka se rozezněl zvuk budíku. Ze začátku sám nechápal, proč ho něco budí, ale pak si vzpomněl.

První den školy.

Budík vypl a sedl si. Promnul si oční víčka a pak se podíval na datum.

1.9.

,,Ne, ne, ne, ne, ne, ne, neeeeeeee!" začal křičet a měl málo k tomu, aby se rozbrečel.

,,Proč mám v tak blbej den i narozky?" zeptal se sám sebe.

I když nechtěl, vstal a šel do koupelny. Tam vykonal osobní hygienu a vrátil se zpátky.

Ze skříně vytáhl bílé triko, modré rifle, šedou mikinu a samozřejmě i čisté boxerky. To vše si oblékl.

Pak šel po schodech dolů, do kuchyně. Tam si vzal z misky s ovocem jablko a s mobilem v ruce usedl na svůj velký gauč.

Začal projíždět hlavní stránku instagramu a prohlížet si fotky, či krátká videa. Sám nakonec jednu fotku přidal.

Když dojedl jablko, ohryzek vyhodil do koše a šel se připravit.

Obul si černé tenisky, vzal si na záda svůj, zatím skoro prázdný batoh a vydal se do školy.

___

Ahuj!

Tohle je můj nový příběh (jak už jste asi poznali).

Předem se omlouvám za to, že nebudou moc často vycházet kapitoly. Mám nabitý program k prasknutí.

Ale samozřejmě minimálně jedna kapitola do týdne bude (snad).

Tak snad se vám bude příběh líbit a ještě se omlouvám za to, že je tahle kapitola krátká.

Budu se snažit, aby byly delší.

And I purple yall.

Říše Brixima [Taekook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat