Opřeli se o čelo toho druhého a dívali se jeden druhému do očí.
,,Ani nevíš, jak dlouho jsem to chtěl udělat. A jak moc." řekl Jungkook a Taehyung se na něj usmál.
,,A já myslel, že mě nenávidíš." uchechtl se Taehyung.
,,To jsem si o tobě taky myslel." řekl Jungkook a jelikož u sebe byli blízko, tak ho znovu políbil.
,,Miluju tě." řekl Jungkook, když se od sebe odtáhli.
,,I já tebe." řekl Taehyung.
,,Už bysme asi měli jít spát, co?" zeptal se Taehyung.
,,Ále... Ještě chvíli." řekl Jungkook a znovu se mu přisál na rty. Nemohl se jich nabažit stejně tak, jak Taehyung těch jeho.
Za několik minut se už konečně přesunuli do pokoje.
,,Můžu... Můžu s tebou spát?" zeptal se Taehyung.
,,Jo." usmál se Jungkook.
,,Ale nejdříve se tě musím na něco zeptat." odmlčel se Jungkook a zastavil ho.
,,Budeš můj přítel?" zeptal se ho Jungkook.
,,Už jsem si myslel, že se na to nezeptáš." uchechtl se Taehyung.
Oba si lehli do postele Jungkooka a objali se.
,,Dobrou noc. Miluji tě." řekl Jungkook a políbil ho na dobrou noc.
,,Já tebe taky. Dobrou." řekl Taehyung a zachumlal se do Jungkookovy hrudi. Jungkook se nad tím pousmál a zavřel oči.
***
Ráno Taehyunga probudil nějaký chlad. Pomalu otevřel oči a zjistil, že Jungkook vedle něj už neleží. Jeho místo už bylo studené.
Taehyung místo něj objal deku a zachumlal do ní obličej. Najednou do pokoje někdo vstoupil, ale Taehyung mu nevěnoval žádnou pozornost.
Ten někdo šel k jeho posteli a položil na noční stolek asi nějaké talíře.
,,Taehyungie. Vstávej, máš tady snídani a musíš do školy." zašeptal mu Jungkook do ucha a položil mu hlavu na rameno.
,,Ještě chvíli." zamumlal Taehyung a zachumlal se do deky ještě víc.
,,Tae... Vstávej, jinak to půjde po zlým." řekl vážně Jungkook. Taehyung jen cosi zabručel a ležel dál.
Tak Jungkook vzal deku a vytrhl mu ji z ruky.
,,Hej! Dej mi tu deku. Je mi zima." řekl Taehyung a sedl si.
,,Ne, ne, ne. Já ti říkal, že to půjde po zlém." řekl Jungkook.
,,Ale, jestli chceš zahřát, tak já tě klidně zahřeju." mrkl na něj Jungkook a Taehyungovi ztudly tváře.
,,Nech toho." řekl stydlivě Taehyung a sklonil pohled.
,,Tak jo. Teď se ale pojď už konečně najíst. Přinesl jsem ti snídani." řekl Jungkook a Taehyung se koukl na stolek. Byly tam dvě misky s bílým jogurtem a ovocem.
,,Díky. Ale co kluci? Nepřišlo jim to nějaké divné?" zeptal se Taehyung.
,,Jo, ale řekl jsem, že mám velký hlad." zasmál se Jungkook a Taehyung s ním. Jungkook mu podal misku a sám si vzal tu druhou.
,,Dobrou chuť." usmál se na něj Jungkook a pustil se do jogurtu. Taehyung přikývl, jelikož už jedl.
***
Když vše dojedli, tak se Jungkook začal smát. A to proto, že mu přišlo vtipný to, že Taehyung má pusu od toho jogurtu.
,,Co se směješ?" uchechtl se Taehyung a bylo mu do smíchu jelikož Jungkookův smích je nakažlivý (mohu potvrdit).
,,Máš špinavou pusu." řekl Jungkook. Taehyung se chtěl otřít do rukávu, ale Jungkook ho zastavil.
Naklonil se k němu a všechen jogurt ze rtů mu slíbal. Když se odtáhl, tak Taehyungovy tváře přímo hořely. Pohladil ho po jedné z nich a usmál se na něj.
,,Miluju tě." řekl Jungkook a vstal.
,,I já tebe." řekl Taehyung a pomohl Jungkookovi vzít ty misky dolů.
Tam šli do kuchyně, kde jen položili ty misky na stůl a pak šli už pryč.
ČTEŠ
Říše Brixima [Taekook]
FantasiJeon Jungkook je obyčejný osmnáctiletý chlapec. Jako jeho dva kamarádi nemá nijak významný život. I když je jeho život velmi temný a dalo by se taky říci i tragický, vždy se snaží najít světlo. Jednou však příjde někdo, kdo mu život stíží. Co kdy...