26.kapitola

435 28 4
                                    

,,Ale... Ty se mi budeš smát." řekl Taehyung a otočil se k němu, ale nepodíval se na něj.

,,Nebudu." položil mu Jungkook ruku na rameno.

,,Ale... Co když příjdou kluci a všechno uslyší?" Taehyung se to očividně snažil zamluvit a oddálit.

,,Taehyungu... Je teprve třičtvrtě, to nepříjdou." řekl Jungkook.

,,Navíc tě to nemusí vůbec zajímat! Je to moje věc!" začal křičet Taehyung a utekl do koupelny, kde se zamkl.

,,Taehyungu-.." ,,Běž pryč, Jungkooku!"  skočil mu Taehyung do řeči.

,,Jak chceš." řekl Jungkook a teleportoval se na louku, kde trénuje. Lehl si do trávy a pozoroval oblohu.

Mezitím Taehyung brečel v koupelně. Měl svůj důvod, který nechtěl nikomu říct. Koukl se do zrcadla.

,,Mají pravdu. Jsem jen troska." uchechtl se a vyšel z koupelny. Překvapilo ho, že tam Jungkook nebyl. Ale byl za to rád.

Poslední dobou nevěděl, co si o něm má myslet. Vždycky si myslel, že je to nějaký nafoukaný idiot, ale teď se k němu chová tak hezky. Až na vyjímky.

Taehyung zavřel oči. Bylo toho na něj poslední dobou strašně moc. Všechno, celý jeho život byl naruby. Ani nevěděl jak, ale usnul.

Jungkook se na louce začal nudit, tak se teleportoval zpátky do pokoje. Myslel si, že Taehyung bude pořád v koupelně, ale on v klidu spal.

Jungkook si bůhvíproč povzdychl a šel se převléct do nějakého sportovního oblečení. Pak i s osuškou na pot odešel do posilovny.

****

Byl tam asi hodinu a už mu začalo být vedro, tak si sundal triko. Vzal si boxovací rukavice a přešel k boxovacímu pytli, do kterého začal vší silou mlátit. Představil si, že to je jeden z vlkodlaků, kteří chtěli napadnout Taehyunga.

Počkat, co? zamyslel se nad svými myšlenkami Jungkook. Nakonec to nechal být a začal zase boxovat.

Zanedlouho, aniž by si toho všiml, do posilovny někdo vstoupil. Byl to Taehyung, který si řekl, že by to taky mohl zkusit. Když však vešel, hned zase nepatrně odešel.

Pořád ale stál za dveřmi a jen poslouchal zvuky bouchání do boxovacího pytle. Nedalo mu to a on trochu pootevřel dveře a nakoukl tam. Znovu mohl vidět zpoceného, polonahého Jungkooka, jak mlátí do pytle.

Jakoby zamrzl v pohybu, díval se na něj s pootevřenou pusou, div že mu neukápla slina. Když Jungkook už nemohl, opřel se hlavou o ten pytel a v tu chvíli Taehyung odešel.

Nechápal, co se to s ním stalo, ale každopádně se rozhodl, že o tom bude mlčet.

Říše Brixima [Taekook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat