Hodně dní se Jungkook učil všechny své schopnosti, aby mohl chránit ostatní, sebe, ale hlavně Taehyunga.
Za těch několik měsíců se dokázali sblížit vážně moc a to tak, že už bez sebe nemůžou ani na pár minut být.
Je velmi pozoruhodné, že dva lidé, kteří se nenáviděli teď spolu chodí. Ale né na dlouho.
Taehyung se vrátil z knihovny, kde teď nově pracoval. Pověsil si mikinu a boty dal do botníku. S Jungkookem pořád bydleli v tom samém bytě, akorát ostatní se museli přestěhovat.
Taehyung šel do kuchyně, kde se napil a pak šel nahoru. Tam ho ale překvapily dveře, které tam byly jen v noci. Ano, byly to dveře do místnosti s pianem.
Vstoupil a jediné, co viděl, byla tma a v ní zářící svíčky. Šel pomalu k nim. Najednou zhasly svíčky a tudíž tam byla jen tma. Hned se však rozzářilo nějaké světlo a ze stropu začaly padat okvětní lístky růží.
Před ním stál Jungkook v nádherném bílém obleku.
,,Nikdy bych nevěřil, že spolu budeme a upřímně je toto nejhezčí období mého života. Momentálně spolu chodíme, ale ty víš, že nic netrvá věčně." řekl Jungkook a Taehyung se málem rozbrečel. Myslel si, že se s ním chce rozejít.
Jungkook si ale klekl a z kapsy vytáhl červenou krabičku a otevřel ji. V ní byl nádherný prstýnek.
,,Kime Taehyungu. Učiníš mě tím nejšťastnějším člověkem na této planetě a vezmeš si mě?" zeptal se Jungkook.
,,Vstaň z té země, ať si neušpiníš ten oblek." řekl Taehyung a Jungkook tedy překvapeně vstal.
,,Neptej se na tak zbytečné otázky, když už víš, že odpověď je ano." uchechtl se Taehyung a Jungkook se na něj usmál. Nasadil mu prsten a políbil ho.
No a takhle nějak to bylo i na jejich svatbě.
Spousta z lidí, kteří tam byli, brečeli dojetím a vyjímkou nebyla ani skupina čtenářek, které jim to celou dobu přály a věděly, že to takhle skončí.
The End
ČTEŠ
Říše Brixima [Taekook]
FantasyJeon Jungkook je obyčejný osmnáctiletý chlapec. Jako jeho dva kamarádi nemá nijak významný život. I když je jeho život velmi temný a dalo by se taky říci i tragický, vždy se snaží najít světlo. Jednou však příjde někdo, kdo mu život stíží. Co kdy...