,,Ahoj Sehune! Vedu ti tady další děcka na rozřazení." přišla Hayi k nějakému klukovi v té místnosti.
,,Jaký děcka?!" vyjekl naštvaně Taehyung.
,,Nepořvávej tady. Je ti možná osmnáct, ale chováš se jako desetiletý." uzemnil ho Sehun.
,,Tak jaký role máte?" zeptal se jich. Všichni se na sebe podívali a nevěděli, co mají říct.
,,Tady máš seznam. Oni očividně nevědí, co se po nich chce." uchechtla se Hayi a podala mu seznam jejich jmen a rolí.
,,Ochránce?" řekl překvapeně Sehun.
,,Zajímavé." dořekl po chvíli.
,,Takže... Kim Namjoon a Kim Seokjin budou mít třídu číslo 111, Min Yoongi, Jung Hoseok a Park Jimin budou ve třídě 123, Kim Taehyung bude ve třídě 147 a co s Jeonem?" podíval se na Jungkooka, jakoby snad od něj čekal nějakou odpověď.
,,Jsi jediný svého druhu, když to tak řeknu. No... Vzhledem k tomu, že takhle budete i rozdělení do pokojů, nepřidělím tě k Minovi a ostatním, protože čtyři už jsou moc. Přidělil bych tě ke Kimům, ale vzhledem k chování Taehyunga mi nezbývá nic jiného, než tě k němu přidělit. Takže s ním sice budeš v pokoji, ale nebudeš s ním mít žádnou hodinu. Budeš se všechno učit totiž sám, podle knihy." řekl Sehun.
,,Ale já s ním na pokoji nebudu!" začal se rozčilovat Taehyung. Sehun k němu naštvaně přišel.
,,Nikdo se tě na nic neptal a navíc je to tvá vlastní chyba. Kdybys neutekl, když tě vedli sem, mohl být Jeon se Seokjinem a Namjoonem a ty jsi mohl být sám. Ale utekl jsi a na Jungkooka je alespoň trochu spoleh, že tě nějak ochrání, když už to má v názvu své role." řekl mu Sehun.
,,Tak a teď už můžete jít do knihovny, pro knížky o vašich schopnostech." řekl Sehun.
,,Tak ahoj Sehune!" řekla Hayi a všichni se, s rozloučením se se Sehunem vydali pryč ze školní budovy, rovnou do té vedlejší, což byla již zmiňovaná knihovna.
ČTEŠ
Říše Brixima [Taekook]
FantasíaJeon Jungkook je obyčejný osmnáctiletý chlapec. Jako jeho dva kamarádi nemá nijak významný život. I když je jeho život velmi temný a dalo by se taky říci i tragický, vždy se snaží najít světlo. Jednou však příjde někdo, kdo mu život stíží. Co kdy...