14.kapitola

466 26 0
                                    

,,Co?" řekl Jungkook.

,,No... Zjevila jsem se tady jako vy. Taky mi zjistili schopnost a taky jsem musela jít do školy. A ano, taky mé rodině vymazali paměť. Taky se mi stáská po mé malé sestřičce, ale už jsem si zvykla. A vím, že dělám správnou věc, když jsem připravena to tady chránit." řekla Hayi a rychlým zamrkáním zahnala slzy v jejích očích.

,,Ale já si nechci zvykat! Já tady nechci být!" zakřičel Taehyung a rozeběhl se pryč. Hayi si ho naštěstí všimla.

,,Počkejte na mě tady a nehněte se odsud!" řekla jim a běžela za Taehyungem.

Netrvalo to dlouho a doběhla ho. Hned ho za látku mikiny shodila na zem.

,,Co si jako myslíš?! Že když utečeš náhodným směrem, tak že se zachráníš a dostaneš domů?! Ne! Odsud se nedá dostat! Už se prostě musíš smířit s tím, že už svou maminku nikdy neuvidíš!" zakřičela na něj Hayi a Taehyung se naplno rozbrečel.

,,Ne, ne, ne. Nebreč. Zvykneš si a všechno už bude dobrý, hlavně nebreč." řekla nervózně Hayi. Nikdy jí nešlo utěšování ostatních.

,,A-ale já si nech-nechci zvykat! Chci d-domů!" zakřičel Taehyung a chtěl zase utéct, ale Hayi ho zastavila.

,,Tak to v žádném případě! Žádný zdrhání. Víš, kolik nebezpečí je v téhle části lesa? Vlkodlaci, kentauři, upíři a takovéhle existence. Když mají hlad nebo jsou rozzuření, tak tě můžou i zabít a ty se neumíš ani bránit." řekla Hayi. Taehyung už radši mlčel. Hayi ho chytla za ruku a táhla ho pryč. Taehyung se chtěl vysmeknout, ale měla kupodivu větší sílu, než on.

Najednou však uslyšeli nějaké zavytí. Zvedl se vítr a setmělo se. Hayi se zastavila a s ní tudíž i Taehyung.

,,No bezva." řekla si pro sebe Hayi, když na zem doskočil vlkodlak.

,,Drž se co nejblíž u mě a hlavně neutíkej, jasný?" řekla mu a on jen němě přikývl.

,,Ale, ale. Hayi si někoho našla?" řekl dost hrubým hlasem ten vlkodlak.

,,Zklapni, teď nemám zrovna čas se s tebou vybavovat." řekla Hayi a kryla Taehyunga vlastním tělem. Ze stromů začali skákat další vlkodlaci, ale Hayi to příliš neznepokojilo.

,,Ale já se na nic neptal. Máme hlad a potřebujeme nějaké maso a ten kluk za tebou vypadá lákavě. Dej nám ho a my tě necháme jít." řekl jí zase ten vlkodlak a Taehyung se za ní přikrčil.

Hayi pak udělala něco, co by nečekal.

Říše Brixima [Taekook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat