{Time skip- o dva měsíce později}
Jungkook právě spal a objímat Taehyunga. Už měli postele spojené, aby se nemuseli mačkat na jedné.
První se probudil Taehyung. Přitulil se ještě k nahému tělu Jungkooka a snažil se opět usnout. Ano, opět předešlou noc kvůli nim nemohli ostatní spát.
Taehyungovi bylo jedno, že je něco kolem sedmé, on už do školy chodit nemusel. Ale pak si vzpomněl na Jungkooka. Ten ještě na tréninky chodit musí a navíc se musí budit sám, jelikož ostatní vypli budík, protože taky nemuseli chodit do školy.
Taehyungovi bylo divné to, že Jungkook ještě nebyl vzhůru. Vždycky, když vstával, tak ho nechtěně vzbudil, ale dneska ne.
Taehyung si tedy sedl a pokusil se ho nějak vzbudit. Začal s ním třást, ale Jungkook nic. Taehyung věděl, že Jungkook nespí, jelikož se usmál. Věděl, že chce, aby ho probudil jinak, než jen obyčejným třesením jeho těla.
Tak mu začal pusinkovat celý obličej a samozřejmě nevynechal ani rty, které políbil normálně.
,,Takovéhle probuzení budu žádat častěji." usmál se na něj Jungkook.
,,No... Když nebudeš stíhat, tak třeba takové bude." uchechtl se Taehyung a Jungkook vykulil oči.
,,Cože?! Kolik je?!" začal šílet Jungkook.
,,Asi čtvrt na osm?" řekl klidně Taehyung. Jungkook vyvalil oči a hned se začal oblékat.
,,Můžeš chodit, lásko?" neodpustil si Jungkook. Taehyung se na něj podíval ve stylu 'to jako vážně?' a zakroutil hlavou.
,,Snad jo. Proč?" zeptal se Taehyung zmateně.
,,Já jen, že tě dneska chci vzít na trénink, aby ses tady nenudil." řekl Jungkook a oblékl si mikinu.
,,Fakt můžu?! A nebude to Hayi vadit?" zeptal se Taehyung.
,,Kašlu na Hayi, chci být s tebou a hotovo." řekl Taehyung a začal po něm se smíchem házet oblečení.
,,Počkej!" začal se smát Taehyung, když už to oblečení nestíhal chytat.
Jungkook mu nakonec hodil ponožku, která mu přistála ve vlasech.
,,A už se oblíkej, jinak to nestihnem." řekl Jungkook.
,,Jasně, jasně. Stejně už nestíháme a říkám ti, že jdeme pěšky." řekl Taehyung.
,,Proč?" zeptal se Jungkook.
,,Protože se s tebou chci projít." řekl Taehyung a nafoukl tvářičky. Jungkook k němu přišel a ukazováčkem mu je splaskl.
,,Tak se projdeme po tréninku, ano? Protože jinak budu mít větší přesčas." řekl Jungkook a Taehyung tedy souhlasil.
ČTEŠ
Říše Brixima [Taekook]
FantasyJeon Jungkook je obyčejný osmnáctiletý chlapec. Jako jeho dva kamarádi nemá nijak významný život. I když je jeho život velmi temný a dalo by se taky říci i tragický, vždy se snaží najít světlo. Jednou však příjde někdo, kdo mu život stíží. Co kdy...