Další den se Jungkook opět probudil dřív. A to jen kvůli tomu, že na svých rtech cítil rty někoho jiného.
Otevřel oči a zjistil, že to je Taehyung. Aniž by si uvědomil, co vlastně dělá, začal mu polibky oplácet. Poznal na Taehyungovi, že znejistěl, ale rychle se vzpamatoval. Jungkook mu prsty vjel do vlasů a začal je všemožně prohrabovat.
Najednou si ale něco uvědomil.
,,JE TO JEN SEN!!" vykřikl a sedl si, když uslyšel hlasitý budík.
Všiml si Taehyunga, který seděl na posteli a popadal se smíchem za břicho.
Nijak si ho nevšímal a schoval si obličej do dlaní. A hned, co zavřel oči, tak viděl ten sen, jakoby se právě před ním odehrával.
Rychle zase otevřel oči a beze slov a bez pohledu na zmateného Taehyunga se šel do koupelny převléct a samozřejmě nezapomněl vykonat osobní hygienu.
Pak se přesunul zpátky do pokoje, kde si uklidil pyžamo a už chtěl odejít, ale Taehyungův hlas ho zastavil.
,,Co se ti vůbec zdálo, že jsi se probudil tak... No prostě tak, jak ses probudil?" zeptal se Taehyung.
,,Nestarej se." přiběhl k němu Jungkook a chytil ho za látku jeho trička. Byl, bůhvíproč, naštvaný. Možná za to mohl nedostatek spánku, jelikož šel spát až ve dvě ráno a budíček ho vzbudil v šest. Nicméně se vraťme k nynější situaci.
Byli u sebe až příliš blízko, dýchali si skoro až na krky, dívali se jeden druhému do očí, dokud Jungkook nesjel pohledem na rty Taehyunga. Pak se mu podíval do očí a přiblížil se k němu ještě blíže, až se dotýkali nosy. A Taehyungova reakce Jungkooka překvapila. Zavřel totiž oči a čekal na to, než ho mladší políbí.
Jungkook vykulil oči a odhodil Taehyunga na postel. Hned vstal a bez přemýšlení odešel.
Nechápal, co to do něj vjelo. Ale zároveň byl zmatený z Taehyungovy reakce. To by mu jako nevadilo, kdyby ho políbil?
Ale Jungkook nebyl jediný, kdo byl zmatený.
Taehyunga překvapilo, že se Jungkook tvářil, že ho chce políbit. Ale ještě více ho překvapila jeho vlastní reakce. To by mu vážně dovolil ho políbit? Normálně by ho odstrčil a seřval ho, ale teď? Byl sám zmatený. A navíc.. Proč ho Jungkook nakonec nepolíbil, když to chtěl očividně udělat?
ČTEŠ
Říše Brixima [Taekook]
FantasyJeon Jungkook je obyčejný osmnáctiletý chlapec. Jako jeho dva kamarádi nemá nijak významný život. I když je jeho život velmi temný a dalo by se taky říci i tragický, vždy se snaží najít světlo. Jednou však příjde někdo, kdo mu život stíží. Co kdy...