Jungkook šel dolů, kde si vzal snídani v podobě ovesné kaše s ovocem a snědl ji v kuchyni.
,,Ahoj. Kdyby přišla Hayi, tak jí řekněte, že jsem už na louce." řekl Jungkook klukům v obýváku.
Najednou za sebou uslyšel kroky. Tak se otočil a uviděl Taehyunga. Ten se zastavil v chůzi a oba si jen mlčky hleděli do očí. Nakonec se Jungkook vzpamatoval a beze slov odešel.
,,Ahoj, Taehyungu. Nevíš, co je s Jungkookem?" zeptal se Jin příchozího Taehyunga.
,,Nemám nejmenší tušení." řekl Taehyung a sedl si za klukama.
,,Ty nemáš hlad?" zeptal se ho Namjoon, když si jenom sedl a začal se dívat do země.
,,Ani ne." řekl Taehyung a stále měl pohled zabodnutý v zemi. Pořád musel myslet na Jungkooka. Jestli se dneska bude schopný na něco soustředit, tak to bude zázrak.
Mezitím Jungkook došel na louku. Ano, došel. Pěšky. Lehl si do trávy a zase začal přemýšlet o Taehyungovi. Přišlo mu to všechno nějaké divné. Že by ho Taehyung miloval? Ne, to je blbost.
,,Proč je to tak složitý?" zeptal se Jungkook sám sebe a promnul si oči.
,,Co je tak složitý?" ozval se nad ním hlas Hayi. Lekl se a podíval se na ní.
,,Ale nic." řekl a vstal.
,,Kde máš knihu?" zeptala se. Jungkook se plácl do čela.
,,Klid. Máme dost času, můžeš se ještě pro ni teleportovat." řekla a on se tedy o to pokusil. Nakonec to zázrakem dokázal a ocitl se ve svém pokoji. Tam ovšem nebyla. Prohledal to doslova všude. Ale nic.
Tak se tedy teleportoval před louku. Se sklopeným pohledem se tam rozešel.
,,Nenašel jsem ji." řekl smutně Jungkook.
,,Bodejď by ne, Jungkooku." řekl mu moc dobře známý hlas.
,,Taehyungu?" zvedl zmateně pohled.
,,Zapomněl sis ji, tak jsem ti ji chtěl donést." řekl Taehyung a podal mu ji.
,,Tak já už běžím." řekl Taehyung, zamával Jungkookovi a už běžel pryč.
,,Ani jsem nevěděla, že mezi sebou máte takový vztah." řekla Hayi.
,,Já taky ne." řekl Jungkook, který byl stále překvapený z Taehyunga a jeho chování.
ČTEŠ
Říše Brixima [Taekook]
FantasyJeon Jungkook je obyčejný osmnáctiletý chlapec. Jako jeho dva kamarádi nemá nijak významný život. I když je jeho život velmi temný a dalo by se taky říci i tragický, vždy se snaží najít světlo. Jednou však příjde někdo, kdo mu život stíží. Co kdy...