{Time skip- o měsíc později}
Jungkook momentálně přišel z tréninku. Byl opravdu vyčerpaný. Všechny schopnosti, kde musí zapojit svou fantazii se už naučil a teď se musí naučit všechny živly.
Taehyung zase ležel v posteli, jelikož mu škola už dávno skončila. Přemýšlel. A to nad Jungkookem. Přemýšlel, co se mu vlastně na něm líbí. Ano, Jungkook se mu líbí a asi ho miluje.
A jak se to vlastně mohlo stát? No... Řekněme, že Taehyung nemohl odolat jeho úsměvu, ani jeho svalům, které vidíval jenom, když ho šel šmírovat do posilovny, nebo se díval klíčovou dírkou do koupelny, když se převlékal. A musel taky uznat, že má hezkej zadek. Jak jeho cute stránka, tak i jeho sexy stránka nebyly špatné. Ale ani jeho vnitřní podoba nebyla špatná. Ba naopak. Když někdo potřeboval pomoct, tak mu pomohl. Až na Taehyunga. Což ho nejvíce bolelo.
Je pravda, že to Jungkook cítí podobně. Taky se mu ten druhý líbil, ale myslel si, že on jemu ne.
Vešel tedy do pokoje, jako vždy Taehyunga ignoroval a jen sebou plácl do postele.
,,Dneska už se nehnu." řekl si Jungkook pro sebe a zavřel oči.
Taehyung se otočil čelem k němu a pozoroval jeho dokonalou tvář. Nemohl si prostě pomoct.
,,Co tak zíráš?" řekl Jungkook, jelikož na sobě jeho pohled cítil.
,,J-já... Já nevím, o čem to mluvíš." řekl Taehyung a s rudými tvářemi se zadíval do stropu.
,,Nedělej ze mně debila, já poznám, když se na mě někdo čumí. To jsem tak zajímavej?" otočil se na něj tentokrát Jungkook.
,,Ne." řekl Taehyung a zavřel oči. Lhal. Lhal a dělal to tak nerad. Nechtěl svýmu crushovi lhát, ale musel, jinak by se prozradil. A to samozřejmě nechtěl.
,,No tak dobře. Já jdu spát. Pak mě prosím vzbuď." řekl Jungkook a otočil se k němu zády.
Taehyung chtěl něco namítnout, ale rozmyslel si to. A tak, když přišel čas, tak Jungkookovi přinesl večeři a položil mu ji na noční stolek.
Chtěl ho nějak probudit, ale nevěděl jak. Chtěl ho probudit polibkem, ale asi by mu moc nepoděkoval.
Tak s ním tedy začal velmi opatrně třást, ale Jungkook se pořád nevzbouzel.
,,Jungkooku. Vstávej, máš tady večeři." řekl Taehyung a Jungkook pomalu otevřel oči.
,,Tak přecijen jsi mě vzbudil. Děkuju." řekl Jungkook a posadil se.
,,A dokonce jsi mi přinesl i večeři? Díky, Taehyungu." usmál se na něj Jungkook a pustil se do ovesných vloček s medem a ovocem.
Taehyung se posadil na svou postel a taky začal jíst.
ČTEŠ
Říše Brixima [Taekook]
FantasíaJeon Jungkook je obyčejný osmnáctiletý chlapec. Jako jeho dva kamarádi nemá nijak významný život. I když je jeho život velmi temný a dalo by se taky říci i tragický, vždy se snaží najít světlo. Jednou však příjde někdo, kdo mu život stíží. Co kdy...