16.kapitola

464 29 0
                                    

Dovedla je k ředitelně, před kterou byly také židle. Na ty se samozřejmě posadili a čekali na další instrukce.

Hayi šla ke dveřím, zaklepala a následně řekla ženě, která zrovna vystoupila, o ostatních. Pak odešla a kluci konečně mohli vidět tu ženu. Měla černé vlasy v drdolu a vypadala tak na padesát.

,,Tak to jste vy? No tak pojďte dál." vyzvala je ta žena. Všech sedm se přemístilo tedy do její kanceláře, neboli ředitelny.

Vevnitř to bylo opět šedě vymalované. Byl tam pracovní stůl, za ním židle a před ním velký gauč.

,,Posaďte se, prosím." ukázala na gauč a sama si šla sednout na židli.

,,Tak... Jak už jste se asi dozvěděli, jste určité postavy s určitými schopnostmi, které se v této škole naučíte ovládat. Domů, na vaši domácí planetu, se už nevrátíte. Je to z bezpečnostních důvodů jak této říše, ale taky Země. Bude vám přidělen společný dům, kde budete bydlet v pokojích tak, jak vás rozdělíme do tříd. Zanedlouho by si pro vás měla opět přijít Hayi a dovést vás za učitelem, který vás rozřadí. Nějaké dotazy?" řekla ta žena.

,,Jak je to tady s jídlem?" zeptal se Hoseok.

,,Jídlo vám budou nosit do vašeho domu, kromě obědu. Ten je ve školní jídelně. Další dotazy?" zeptala se.

,,To vážně našim rodinám vymažete paměť?" zeptal se Yoongi.

,,Vašim rodinám už paměť vymazána byla. Teď se už budete muset postavit na vlastní nohy." řekla jim.

,,A jak se dozvíme, jaké máme schopnosti?" zeptal se Jimin.

,,Po rozřazení do tříd půjdete do knihovny, kde si musíte najít knihu o vašem druhu a celou si ji přečíst. Nejdelší kniha a učení bude tady u pana Jeona. Vy máte nejvíce schopností a může vám trvat roky, než se je všechny naučíte." promluvila na Jungkooka.

,,A podle čeho nás budou rozdělovat do těch tříd?" zeptal se Jin.

,,Podle toho, jaké schopnosti se budete muset naučit." řekla.

,,A co se stalo s mým domem?" zeptal se Jungkook.

,,Nábytek vám byl zde uschován do doby, než dokončíte školu. Po dokončení školy vám všem budou přiděleny domy a vám, pane Jeone, bude nábytek vrácen." odpověděla mu.

,,A co naše oblečení?" zeptal se Taehyung.

,,Všechno budete mít ve skříni ve vašem pokoji." řekla.

Najednou se ozvalo zaklepání a po vyzvání ředitelky se dveře otevřely a vstoupila Hayi.

,,Už je můžu odvést?" zeptala se Hayi.

,,Jistě." odpověděla ředitelka a všichni tedy vstali z gauče. Nakonec se s ní rozloučili a vydali se tedy na cestu do jiného patra a jiné místnosti.

Říše Brixima [Taekook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat