Jungkook taktak pobral všechno, co mu řekla. Když vyšel, vypadal velmi zaskočeně.
,,Za nějakou dobu by tady měl někdo být a říct nám, co dál." řekl Jungkook všem a pak se, pořád zaražený, posadil mezi Jina a Jimina.
,,Tak co?" zeptal se Jimin.
,,Jsem prej Ochránce. Prej je to nějaká postava, která tady nebyla už 300 let." řekl Jungkook.
,,No tak. To vám ještě nedošlo, že to je jen nějaký hloupý vtip?" řekl jim pobaveně Taehyung.
,,Obávám se, že ne, Taehyungu." řekl nějaký dívčí hlas za Taehyungem. Všichni se za tím hlasem otočili a mohli vidět černovlasou, krátkovlasou, celkem malou holku s nějakým topem a roztrhanými riflemi. Nic neobvyklého.
,,Fakt? A jak mám tak malý holce věřit." přišel k ní Taehyung. Byl o hlavu vyšší, než ona.
Zasmála se a dotkla se dvěma prsty Taehyungova krku. A hned na to dostal menší elektrický šok, přesně tam, kde se ho dotkla.
,,Au!" odskočil od ní Taehyung a chytil se za poraněné místo. Ta dívka se jenom zasmála.
,,To jste všichni takový citlivky?" zasmála se.
,,Kdo jsi?" zeptal se jí Jin.
,,Jmenuju se Lee Hayi a poslali mě sem, abych vás dovedla za ředitelkou školy." řekla Hayi.
,,Jaký školy?" zeptal se Hoseok.
,,Máte nějaké schopnosti a ty se musíte pochopitelně naučit ovládat. A to se snad nebudete učit ve vězení." poplácala se po čele a naznačila jim, aby za ní šli.
Oni rychle vstali a šli tedy za ní.
,,A kde to vlastně jsme?" zeptal se jí Jimin.
,,Jste v říši Brixima. Dostali jste se sem tedy asi zrcadlem, protože jak se na vás tak dívám, tak do fialového ohně byste asi neskočili." řekla.
,,Do fialového ohně?" zeptal se Jin.
,,Jo. To je takový portál, stejně jako to zrcadlo." řekla.
,,A co se s náma bude dít? A vrátíme se vůbec někdy domů?" zeptal se jí Jungkook.
,,No... Jak už jsem řekla, budete se učit ovládat své schopnosti a když se to naučíte, tak tady budete bránit, v případě napadení naši a od teď i vaši říši. A co se týče návratu do vaší dimenze... Žádný nikdy nebude, protože od teď bydlíte tady." řekla Hayi.
,,Ale co má rodina?!" vyjekl opět Taehyung.
,,Těm už byla vymazána paměť." řekla Hayi.
,,Ale to ne! To nemůžete!" začal křičet Taehyung. Hayi se na něj otočila tak, aby mu viděla do očí.
,,Neřvi tady na mě. Jednou už si vás ministerstvo vybralo a s tím už nikdo nic neudělá. A navíc si časem zvykneš, já se tady taky nenarodila."
ČTEŠ
Říše Brixima [Taekook]
Viễn tưởngJeon Jungkook je obyčejný osmnáctiletý chlapec. Jako jeho dva kamarádi nemá nijak významný život. I když je jeho život velmi temný a dalo by se taky říci i tragický, vždy se snaží najít světlo. Jednou však příjde někdo, kdo mu život stíží. Co kdy...