18.kapitola

455 30 0
                                    

Došli před velkou budovu, kam vstoupili. Taehyung a jeho parta se tam chtěli ze zvědavosti hned rozeběhnout, ale Hayi je zastavila.

,,Počkejte. Však ani nevíte, co máte hledat." zastavila je tedy a všichni se na ni koukli a začali jí věnovat plnou pozornost.

,,Budete hledat knihy s názvem vaší postavy. A jinak ta knihovna funguje jako knihovna u vás, pokud se nepletu. A ještě něco.. Nesmíte dělat moc velký ruch." vysvětlila jim Hayi a všichni šli tedy hledat své knihy. Hayi si zatím půjčila nějakou knížku, sedla si k jednomu ze stolů a začala si číst.

Mezitím všichni hledali jejich knihy. Taehyung, Yoongi, Hoseok a Namjoon ale spíš dělali blbosti, než si vybírali knížky. Pobíhali od regálu k regálu a to jen tak.

Hayi si jich naneštěstí pro ně všimla a šla za nimi.

,,Co si jako myslíte, že děláte?" zeptala se vytočeně, jelikož ji vyrušlili, když četla. A to ona nenávidí.

,,Hledáme knížky, ne?" zasmál se Taehyung.

,,To vidím. Pojďte, přidělím vás k někomu schopnýmu." řekla a jim nezbývalo nic jiného, než jít za ní.

,,Ty Namjoone budeš tady se Seokjinem a žádné výmluvy. Dělím vás podle začátečních písmen vašich rolí, tak šup. A za patnáct minut sraz u pokladny." řekla naštvaně, ale nebyla jediná, kdo byl naštvaný. Namjoon a Jin nebyli zrovna moc rádi, že musí být spolu.

Pak tedy šla s ostatními za Jiminem. K němu přiřadila Hoseoka. Poté šli k Jungkookovi a k němu přidělila Taehyunga. Jenže to nevěděla, jaký to bude problém.

,,Já s ním hledat knížku rozhodně nebudu!" rozčílil se Taehyung. Tohle Hayi vytočilo natolik, že ho shodila na zem.

,,Nauč se sakra mluvit jenom, když se tě někdo na něco zeptá, nebo když je to smrtelně důležité! Nikoho nezajímá to, že nechceš s někým být na pár minut! Už si holt budeš muset zvyknout, že tady to řídíme my a ne vy!" řekla Hayi dost důrazně a s trochou zvýšeným hlasem.

,,Pojď, ty budeš se mnou." řekla Yoongimu, který tam jenom zaraženě stál. Teď teprve pochopil, že bude lepší, když z ní bude mít respekt.

Taehyungovi po tváři steklo několik horkých, slaných slz a když si toho Jungkook všiml, tak mu ho bylo celkem líto.

,,Jsi v pohodě?" natáhl k němu ruku Jungkook.

,,N-nestarej se." řekl Taehyung a sám vstal a to bez Jungkookovy pomoci. Jungkook si jen povzdychl a spolu tedy začali hledat ty knížky, i když Taehyung s ním spolupracovat rozhodně nechtěl.

Říše Brixima [Taekook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat