38.kapitola

440 32 1
                                    

Další den šel Jungkook opět na louku. Tam si lehl do trávy, jelikož tam byl celkem brzy. Ani nesnídal, jelikož mu bylo nějak divně. Na trénink jít musel, jelikož mu nešel ovládat oheň. A to je i s ostatními živly to nejtěžší. Až na nejmenovanou schopnost, kterou mu nikdo nesmí prozradit.

,,Co tady tak ležíš?" zeptal se Taehyung.

,,Co ty tady děláš?" sedl si Jungkook.

,,Mám tě dneska na starost. Hayi nemohla a mně už jdou schopnosti, které ostatním z naší třídy nejdou. A tak jsem ředitelce nabídl, že bych tě mohl pohlídat a ona souhlasila." řekl Taehyung.

Na to Jungkook vstal a předal mu knihu.

,,Co se teďka vůbec učíš?" zeptal se Taehyung a začal listovat v knize.

,,Strana 107." řekl Jungkook s nezájmem. Taehyung bez řečí nalistoval danou stránku.

,,Ovládání ohnivých koulí?" zeptal se pro jistotu Taehyung a Jungkook jenom přikývl. Taehyung si všechno přečetl a pak dal Jungkookovi pokyn k tomu, aby začal.

Jungkook se tedy začal soustředit a to strašně moc. Asi po hodině marného snažení sebou praštil do trávy.

,,Já na to kašlu. Stejně se to nenaučím." řekl Jungkook unaveně.

,,Jungkooku... Musíš se to naučit. Všichni na tebe spoléhají." přišel k němu Taehyung.

,,I ty?" zeptal se Jungkook a otevřel oči.

,,Jo." řekl Taehyung. Jungkook si povzdechl a stoupl si.

Taehyung si sedl a pozoroval ho. Jungkook se začal znovu snažit a...
























































Povedlo se mu to.

,,Fajn! A teď je zkus zase zničit." nařídil mu Taehyung. Jungkook ho poslech a pokusil se o to. A povedlo se mu to.

,,Konečně!" vypískl Jungkook a nadšením Taehyunga objal. Taehyung byl překvapený, ale objetí mu s radostí oplatil.

Jungkook si hned uvědomil, co vlastně udělal. Byl překvapený, že ho Taehyung neodstrčil. Je ale pravda, že posledních pár týdnů se k němu Taehyung choval jinak.

Tohoto momentu chtěl využít a tak ho objal pevněji. Taehyung si položil hlavu na jeho rameno a vdechoval jeho nádhernou vůni.

Objímali se asi pět minut. Nakonec se první odtáhl Jungkook a pohlédl Taehyungovi do očí. Taehyung ho pohladil po tváři a Jungkook se na něj mírně usmál.

Pak se od sebe vzdálili a pak si mlčky sedli do trávy. Byli od sebe asi dva metry a přitom chtěli být u sebe.

Říše Brixima [Taekook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat