Bylo něco před dvěma hodinami a Jungkook se probudil. Bylo mu už sice líp, ale hlava ho pořád bolela. I tak si sedl a z nočního stolku si vzal hrnek s čajem, který mu udělal Taehyung a který už byl bohužel studený. I tak vypil celý hrnek a podíval se na Taehyunga. Poklidně spal.
Chtěl mu říct, aby mu udělal další čaj, jelikož na procházku do kuchyně se mu nechtělo, ale nechtěl ho budit. Tak tedy vstal a nějak se došoural ke dveřím. Jenže pak přišly na řadu schody. Chytil se za zábradlí a sešel pomalu dolů.
Mezitím se Taehyung probudil. Chtěl ještě ležet, ale spát se mu nechtělo, tak se rozhodl, že by mohl vstát. Sedl si, protáhl se a otevřel oči. Hned pohledem zabloudil k prázdné posteli Jungkooka. Hned začal panikařit.
,,Sakra. Já ho měl hlídat." zatahal se za vlasy a hned ho šel hledat. Pobíhal od jednoho pokoje ke druhému, až se dostal do kuchyně.
Tam Jungkook stál u kuchyňské linky a zrovna si zaléval čaj. Když položil konvici, Taehyung se k němu rozeběhl a než stačit Jungkook cokoliv udělat, tak ho Taehyung objímal kolem pasu.
Jungkook byl překvapený. Taehyung ho zase objal. Dělá to poslední dobou celkem často. Jungkook mu objetí oplatil a zavřel oči. Nechtěl, aby tahle chvíle skončila, ale bohužel se Taehyung zanedlouho s rudými tvářemi odtáhl.
Jungkook se nad tím usmál a pohladil ho po jedné z jeho rudých tvářích. Taehyung zvedl pohled a podíval se mu do očí. Úsměv mu oplatil a chytil ho za ruku, která stále spočívala na jeho tváři.
Jungkook se k němu začal pomalu naklánět a stále mu hleděl do očí. Taehyung později instinktivně zavřel oči a chystal se na polibek, když najednou...
...Se ozvalo prásknutí vchodových dveří a něčí hlasy.
Jungkook si toho, na rozdíl od Taehyunga všiml a odtáhl se od Taehyunga pryč. Sundal ruku z jeho tváře a otočil se zpátky ke stolu.
Taehyung byl smutný, že ho nepolíbil a nechápal proč. Ale zanedlouho uslyšel z obýváku hlasy a pochopil.
,,Běž si ještě lehnout. Já ti ten čaj přinesu." řekl Taehyung a Jungkook s děkovným úsměvem přikývl a šel zase zpátky do pokoje.
ČTEŠ
Říše Brixima [Taekook]
ФэнтезиJeon Jungkook je obyčejný osmnáctiletý chlapec. Jako jeho dva kamarádi nemá nijak významný život. I když je jeho život velmi temný a dalo by se taky říci i tragický, vždy se snaží najít světlo. Jednou však příjde někdo, kdo mu život stíží. Co kdy...