Taehyung se hned vzpamatoval a šel taky dolů. Tam se najedl a zanedlouho museli jít všichni do školy. Jenom Jungkook ne. Přišla pro něj totiž Hayi a řekla mu, že se své schopnosti bude učit někde na louce a ať si dojde pro knihu.
Jungkook tedy i s knihou šel za ní na nějakou louku.
,,Nejdřív si tady dáš tak šest koleček na rozcvičku." řekla a sedla si do trávy.
Jungkook nic nenamítal a začal tedy běhat. Když měl odběhnuto, šel si sednout vedle Hayi.
,,Výborně. A teď si přečti o tvé první schopnosti." řekla a podala mu jeho knížku.
On ji otevřel a začal nahlas číst.
Teleportace
Abyste se teleportovali, musíte mít myšlenky zaměřené jen na místo, kde chcete v tu chvíli být. Jako pomůcku můžete třeba zavřít oči.
Nejdříve si stoupněte a pak zavřete oči. Představte si sebe na tom místě a asi po třech sekundách otevřete oči.
Pokud vám to napoprvé nepůjde, zkoušejte to do té doby, než se vám to povede.,,Tak, můžeš to jít zkusit. Zkus se teleportovat třeba k támhle tomu stromu." ukázala na stom napravo od ní.
Jungkook si tedy stoupl a podíval se na ten strom. Pak zavřel oči a představil si, jak tam stojí. Když za nějakou dobu otevřel oči, stál na tom samém místě.
,,To nevadí. Zkus to ještě jednou." řekla povzbudivě Hayi a on to tedy zkoušel znovu a znovu.
****
Zbývalo patnáct minut do oběda a Jungkook se to pořád nemohl naučit.
,,Mě už to nebaví!" řekl a lehl si do trávy.
,,Ale Jungkooku. Buď trpělivý. Za patnáct minut je oběd, tak to ještě zkus." řekla Hayi a Jungkook tedy s povzdechem vstal.
Křečovitě zavřel oči, zatnul pěsti a představil si, že stojí před tím stromem.
Najednou uslyšel potlesk, tak otevřel oči. Viděl Hayi, jak mu tleská a usmívá se na něj. Nechápal ji, ale když si uvědomil, že je od něj dál, tak se otočil. Uviděl ten strom, ke kterému se měl teleportovat.
,,Ty jsi to dokázal!" přiběhla k němu. Jungkook se usmál a pak si s ní plácl.
,,Tak jdeme na oběd?" zeptala se ho.
,,Jo!" vyjekl a běžel si pro knihu. Pak společně šli na oběd.
___
Předem sorry za chyby. Nestihla jsem to opravit.
ČTEŠ
Říše Brixima [Taekook]
FantasyJeon Jungkook je obyčejný osmnáctiletý chlapec. Jako jeho dva kamarádi nemá nijak významný život. I když je jeho život velmi temný a dalo by se taky říci i tragický, vždy se snaží najít světlo. Jednou však příjde někdo, kdo mu život stíží. Co kdy...