52.kapitola

438 24 1
                                    

Další den byl naštěstí víkend, tak nemuseli po jejich rušném odpoledni jít do školy, v případě Jungkooka na trénink.

Taehyung se probudil dřív a to kvůli bolesti jeho pozadí. I tak se ještě přitulil k Jungkookovi a zkusil usnout.

Na postel se skoro nevlezli, ale to jim zatím nevadilo. Taehyung byl pořád nalepený na Jungkookovi, než si uvědomil, že jsou oba nazí.

Hned si sedl a podíval se na Jungkooka. Mohl ho vidět nahého a když se ze spaní otočil na záda, tak se Taemu zatajil dech. Měl je totiž poškrábaná a bylo tam i mnoho zaschlé krve.

T-tohle jsem mu vážně udělal já? zeptal se sám sebe v duchu Taehyung a překvapeně se na něj pořád díval.

Vstal a šel ke skříni. Tam si vzal nějaké oblečení a oblékl se. Pak šel do kuchyně, kde byla už snídaně. Bylo to nějaké ovoce. Hned vzal dvě misky a vidličky.

Donesl je do pokoje, kde je položil na noční stolek. Pak chtěl probudit Jungkooka. Tak s ním začal lehce třást, než Jungkook zamručel.

,,Hmm... Co mě budíš, lásko?" zeptal se Jungkook rozespale. Taehyunga poznal podle jeho nádherné vůně.

,,Já jen, že jsem ti přinesl snídani." řekl Taehyung. Jungkook si sedl, promnul si oči a protáhl se.

,,Díky." řekl Jungkook a natáhl ruce v náznaku, aby mu Tae podal tu misku.

Taehyung vzal obě dvě. Jednu mu tedy podal a pak si sedl vedle něj a začal taky jíst.

Když dojedli, tak se Jungkook přesunul ke skříni. Taehyung prudce zrudl, jelikož na sobě Jungkook neměl žádné oblečení.

Hned se snažil koukat se jinam a když už byl Jungkook oblečený, tak se na něj konečně podíval.

,,Co budeme dneska dělat?" zeptal se ho Jungkook a sedl si vedle něj.

,,Nevím. Mohli bysme jít třeba někam ven." navrhl Taehyung a Jungkook souhlasil.






































































Jenže to nevěděl, co se stane...

Říše Brixima [Taekook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat