40.kapitola

459 30 1
                                    

,,Lehni si na záda a zavři oči. Asi tě uspím, protože to bude celkem bolet." řekl Jungkook a Taehyung ho tedy poslechl. Najednou, když zavřel oči, tak se mu chtělo strašně spát a on tedy usnul.














































{15+}

Taehyung se zničehonic vzbudil. Vzbudilo ho něco jemného a vlhkého na jeho hrudi.

Jak si mohl všimnout, tak už mu z nosu krev netekla, ale za to měl nějakou modřinu na hrudi.

Ale to nebylo všechno. Modřinu totiž opečovával svými polibky Jungkook. Taehyung si leknutím musel sednout, a tím tak upoutal Jungkookovu pozornost. Ten se na něj jen usmál a sedl si mu do klína.

,,Tak už jsi vzhůru?" uchechtl se Jungkook.

,,Co to prosimtě děláš?" řekl Taehyung.

,,Víš... Chtěl jsi posilovat s činkami a jedna ti spadla na hrudník... Já jsem tě chtěl ošetřit, tak jsem tě uspal. Chtěl jsem tě nejdříve normálně ošetřit, ale pak... Pak mi to prostě nedalo." řekl Jungkook a zároveň si hrál s vlasy Taehyunga.

Taehyung mlčel. Nevěděl, jak by na to měl reagovat. Jungkook se jen usmál a přisál se na jeho krk.

,,Jungkooku... Co to-.. Co to děláš?" řekl mezi hlubokými výdechy a nádechy Taehyung.

,,No... Chci, aby všichni věděli, že už něčí jsi. Aby mi tě jentak někdo neukradl, víš?" řekl Jungkook a začal mu opět vytvářet značky. Přirazil do jeho klína a oba naráz zasténali.

,,Kookie..." zasténal Taehyung a hned na to ho Jungkook začal dravě líbat.

{Konec 15+ části}













































































,,Taehyungu!" uslyšel v dálce hlas Jungkooka.

Hned se probudil a prudce si sedl. Začal zhluboka dýchat a jeho tváře přímo hořely.

,,Co se ti zdálo?" zeptal se ho Jungkook.

,,Ale nic." mávl rukou Taehyung. Jak si mohl všimnout, tak mu krev z nosu už netekla.

,,Díky za ošetření." řekl Taehyung a hned odběhl do svého pokoje.

Jungkook zatím seděl na zemi. Byl překvapený z jeho chování ze spaní. Vždyť zhluboka dýchal a někdy i zasténal. A teď tohle?

Že by se mu někdo líbil? pomyslel si Jungkook a povzdechl si. Šel už do pokoje, jelikož už byl celkem unavený a teď ještě ten Taehyung.

Říše Brixima [Taekook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat