Zanedlouho měli najitou Taehyungovu knihu a Jungkookova nikde.
,,Tak se tady zatím měj." zasmál se mu povrchně Taehyung a odešel.
Jungkook si povzdechl a začal se tedy prohrabávat v knížkách ještě jednou. Hledání bylo opět zbytečné a tak si sedl a opřel se zády o ten regál.
Prosím. Ať už tu knihu najdu. Prosím. pomyslel si a najednou, v odrazu z obalu jedné knížky viděl jakousi žlutou záři. Ihned se otočil a podíval se nad sebe. Uviděl zářící knihu. Vzal ji do ruky a v tu chvíli přestala zářit.
Byla celkem tlustá. Byla černá a velký zlatý nápis ,Ochránce' pokrýval skoro celou přední stranu obálky. Malým, též zlatým písmem tam poté bylo ještě napsáno ,Jeho schopnosti a jak se je naučit'.
Jungkook se usmál a rozeběhl se k pokladně, kde na něj už všichni čekali.
,,Kookie! Kde jsi tak dlouho, prosimtě!" přišel k němu Jin a Jimin.
,,Nemohl jsem tu knížku najít." řekl Jungkook a pak se tedy šli postavit do řady. Když přišla řada na Jungkooka, položil na stůl před knihovnici ty knihu. Ona si jej prohlídla podezíravým pohledem.
,,Ty tady účet ještě taky nemáš, že?" zeptala se po chvíli. Jungkook jen kývl na souhlas.
,,Tak údaje. Jméno." začala říkat.
,,Jeon Jungkook." odpověděl jí Jungkook.
,,Jeon Jungkook?" podívala se na něj znovu.
,,No... Ano." řekl Jungkook nechápavě.
,,Datum narození?" zeptala se zase.
,,1.9.1997."
,,Postava Ochránce, že?"
,,Ano."
,,Dobrá tedy. Až knihu dočtete a zároveň se naučíte všechny schopnosti, tak ji nezapomeňte vrátit." řekla a Jungkook si tedy vzal knížku a šel s ostatními za Hayi.
,,Teď vás dovedu k vám do domu a ještě vám řeknu, jak to bude probíhat se školou." řekla Hayi a rukou jim naznačila, aby šli za ní.
Zanedlouho došli k celkem velkému rodinnému domu a Hayi šla ke dveřím. Ty odemkla a pak vešla a za ní i ostatní.
,,Tak jdeme! Prohlídka vašeho domu začíná!" řekla energeticky a pak šla do prvních dveří vpravo.
,,Tady je kuchyň." prošla celkem velkou kuchyní. Byla vymalovaná oranžově a nábytek apod. byl hnědý, nebo černý.
,,Stejně předpokládám, že ji nebudete používat, ale pro nějaké ty případy." řekla a pak dalšími dveřmi přešla do další místnosti. Určitě to byl obývák. Byl meruňkově vymalovaný a nábytek byl též hnědý a to i gauč.
,,Tady je obývák." řekla a pak vyšla zase na chodbu. Pak už jen vždy ukázala na dveře. Kluci se dozvěděli, že mají společnou koupelnu, ale v pokojích stejně má každý svou. A navíc se ještě dozvěděli, že mají i vlastní posilovnu, což byla- hlavně pro Jungkooka- dobrá zpráva.
Pak se přesunuli do druhého patra, kde jim už jen ukázala pokoje. A samozřejmě tam všichni zůstali a lehli si do postele. Tak nakonec zbyl jenom Taehyung a Jungkook. Ty dovedla taky do jejich pokoje. Byl modře vymalovaný a nábytek byl opět černý.
,,Jéj! Vy jste mi sem dali i mou kytaru?" zeptal se nadšeně Jungkook, když uviděl jeho milovaný hudební nástroj.
V pokoji jinak byly dvě postele, u nich dva noční stolky, jeden velký stůl s židlí a dvě skříně. Taehyung si hned zabral jednu postel a lehl si do ní. Hayi nad tím jen zakroutila hlavou.
___
Ahuj!
Chtěla bych se vám dopředu omluvit, pokud měsíc nebudou pravidelně vycházet kapitoly.
Pojedu na měsíc pryč a nevím, jak budu stíhat psát.
Tak se když tak omlouvám a...
I purple yall!
ČTEŠ
Říše Brixima [Taekook]
FantasyJeon Jungkook je obyčejný osmnáctiletý chlapec. Jako jeho dva kamarádi nemá nijak významný život. I když je jeho život velmi temný a dalo by se taky říci i tragický, vždy se snaží najít světlo. Jednou však příjde někdo, kdo mu život stíží. Co kdy...