{Short smut}
Jungkook vzal Taehyunga do náruče a donesl ho do koupelny.,,Umyješ mě babyboy?" zeptal se ho Jungkook.
,,Ale však už jsme-..." ,,Kdo řekl, že jsem skončil." zašeptal mu svůdně do ucha a skousl jeho ušní lalůček.
Svým přirozením se otřel o jeho vstup a následně do něj vnikl. Taehyung hlasitě zasténal a přilepil se na studenou zeď. Jednu nohu si omotal kolem Jungkookova pasu. Pak se chytil Jungkooka za krkem a on si dal ještě jeho druhou nohu kolem pasu.
Jungkook se začal pomalu pohybovat, jenže to Taehyungovi nestačilo. Přirazil oproti němu, aby mu dal najevo, že má zrychlit. Jungkook tedy začal velmi rychle a tvrdě přirážet. Taehyung opět sténal a ani jeden z nich by se nedivil, kdyby si vykřičel hlasivky.
,,Daddy-aahh." zasténal zničehonic Taehyung. Jungkook poznal, že je to jeho slastné místečko, tak začal přirážet jen tam.
,,Daddy! R-rychleji-aaha." zasténal prosebně Taehyung a Jungkook tedy přidal na své maximum.
Zanedlouho se Taehyung udělal, ale Jungkook do něj nepřestával přirážet. Až teprve, když též dosáhl vrcholu, tak přestal. Vystoupil z něj a ušklíbl se na něj.
{Konec smutu}
Teď nevím, jestli je tahle část brána jako 15+ , jelikož se tam umývají, ale pokud je vám tedy méně, než patnáct a myslíte si, že byste to číst neměli, tak tuhle kapitolu celou vynechejte.
,,Teď už mi můžeš říkat normálně, Taehyungie." usmál se na něj Jungkook.
,,Tak a teď se můžeme konečně umýt." řekl Jungkook a podal si gel.
,,A... Můžu... Můžu tě umýt?" zeptal se Taehyung stydlivě.
,,Samozřejmě, že můžeš." usmál se nad jeho roztomilostí Jungkook a podal mu gel i šampón dohromady.
Trochu si nanesl na dlaně a začal se pomalu dotýkat Jungkookova těla. Postupoval pomalu a užíval si toho, že se ho může dotýkat. Poté mu ještě umyl vlasy a vše to spláchl vodou.
Teď byl nařadě Jungkook. Hned si nanesl zase Taehyungův gel na ruku a začal ho též umývat. Byl v tom ale jeden menší rozdíl. Když byl totiž u bradavek, tak je začal mnout mezi prsty, přičemž Taehyung opět sténal.
Nakonec mu též umyl i vlasy a vše to opět spláchl vodou.
Potom vylezli ze sprchy a rychle odběhli do vedlejší místnosti, kde měli pokoj. Tam si rychle vzali ručníky a utřeli se. Následně si spolu lehli do postele (podotýkám bez oblečení) a v objetí usnuli.
ČTEŠ
Říše Brixima [Taekook]
FantasíaJeon Jungkook je obyčejný osmnáctiletý chlapec. Jako jeho dva kamarádi nemá nijak významný život. I když je jeho život velmi temný a dalo by se taky říci i tragický, vždy se snaží najít světlo. Jednou však příjde někdo, kdo mu život stíží. Co kdy...