Ráno se Jungkook opět probudil sám. Bolelo ho za krkem a celkově i celé tělo ho bolelo. Spal totiž v sedě, se skloněnou hlavou.
Unaveně se protáhl a pořádně otevřel své rozlepené a unavené oči, aby zjistil, kde to vlastně je. Když zjistil, kde je, vytřeštil oči a šel rychle pryč. Za žádnou cenu totiž nechtěl, aby ho někdo viděl vycházet odsud. Nechtěl, aby někdo o tom místě věděl.
Bylo už světlo a to ho vylekalo ještě více. Rychle se rozeběhl ke dveřím a pomalu je otevřel. Naštěstí nikoho neviděl, tak šel do svého pokoje.
,,Kde jsi byl?" zeptal se ho Taehyung.
,,Co se staráš?" řekl Jungkook.
,,Já jen, že jsi tady hodinu nebyl." řekl Taehyung.
,,To máš být spíše rád, že ses mě zbavil, alespoň na chvíli." řekl Jungkook a s oblečením, které si mezitím nachystal, zmizel v koupelně.
Když vykonal osobní hygienu a převlékl se, tak se vydal na cestu do kuchyně. Bylo něco málo před budíkem, ale snídaně tam už byla.
Tak se tedy nasnídal a chtěl jít na louku, ale pak si uvědomil, že nemá knihu. A Taehyung by mu ji už jistě nepřinesl. Tak tedy všechny své myšlenky zaměřil na tu knihu a tak si ji přivolal. Pak se teleportoval na louku.
Tam si sedl do trávy a začal číst z knihy další návod k naučení se nové schopnosti.
Zastavování času
Někdy, až se na vás bude nepřítel řítit a bude vás chtít zabít, tak můžete zastavit čas a zachránit se.
Je to však jedna z nejtežších schopností, které se musíte naučit.
U profesionálů můžeme vidět, že zastaví čas, když lusknou prsty. I vy se to můžete naučit, ale bude to vyžadovat hodně lekcí a tréninků. Proto se dnes naučíte lehčí verzi a později se můžete už sami zdokonalovat.
Nejdříve svou mysl zaměříte na černé, obyčejné hodiny a představíte si, jak ubíhá čas. Pak si představte, že ty hodiny zlátnou a že se zpomaluje čas a nakonec se úplně zastaví. Je jedno, kolik ty hodiny budou ukazovat času.
Abyste čas opět spustili, musíte si opět představit hodiny, tentokrát zlaté a tentokrát musí ukazovat úplně stejný čas, jaký jste si představili předtím. Pak si představte, že se čas znovu spustil a že hodiny opět nabraly svou původní barvu, tudíž černou.
Je to velmi těžké a se sebemenší chybou se to může celé pokazit. Proto to jentak nevzdávejte a hodně štěstí a trpělivosti.,,Jsi tu nějak brzo, ne?"
___
Dneska..
Dneska mi přibyl další důvod, proč bych se měla bát o naše milášky.
Za prvé: Koronavirus. Jenom kvůli němu totiž zrušili koncerty v Koreji a je jen otázkou, jestli nezruší postupně celé turné. Já osobně nechci, aby to rušili, protože se budu usilovně snažit se dostat do Berlína, ale šance jsou minimální.
Za druhé: Mám důvod, proč chci na ten koncert, protože bych se o to jinak tak nestarala. Je to kvůli tomu, že to bude vlastně poslední možnost je vidět. Jak už totiž asi víte, musí jít na povinnou vojnu a... Jak jsem se bála, tak oni půjdou postupně. Každý 21 měsíců. Možná budou mít nějaké sólové kariéry, ale chápete.. Jsou rodina. Navíc už se po vojně s největší pravděpodobností zaměří na své rodiny. A navíc po vojně už nemají smlouvu s BigHitem, ale tu SNAD mohou nějak zase "založit" nebo nevím jak to říct.
A jinak, co si o tom myslíte vy?
I purple yall a doufám, že se vám kapitola líbila!
ČTEŠ
Říše Brixima [Taekook]
FantasiaJeon Jungkook je obyčejný osmnáctiletý chlapec. Jako jeho dva kamarádi nemá nijak významný život. I když je jeho život velmi temný a dalo by se taky říci i tragický, vždy se snaží najít světlo. Jednou však příjde někdo, kdo mu život stíží. Co kdy...