Jungkook se zničehonic probudil. Ospale se rozhlédl kolem sebe a mohl vidět těla ostatních na nějakých bambusových lehátkách.
Pomalu se posadil a protáhl se. Rozhlédl se a zjistil, že jsou v nějaké dřevěné chatce.
Najednou si všiml někoho, kdo jde dovnitř. Rychle si lehl a předstíral, že spí. Onoho člověka však neoklamal.
,,Já vím, že nespíte, pane Jeone." ozval se mužský hlas.
Jungkook se lekl. Jak k sakru mohl vědět jeho jméno?!
,,Tak už vstaňte a probuďte ostatní. Já to dělat nebudu." řekl opět ten muž a Jungkook se tedy posadil.
,,Kdo jste?" zeptal se Jungkook.
,,No... Především váš zachránce. Ale jsem jinak Kim Baekhyun." uklonil se muž, který se na Jungkooka konečně otočil.
,,Běžte je prosím vzbudit. Čeká vás dlouhá a namáhavá cesta." řekl Baekhyun a otočil se opět k nějakému sporáku.
Jungkook si povzdechl a začal všechny budit. Nejdřív šel za Taehyungem a jeho partou. A to jen proto, aby měl to nejhorší za sebou.
Začal opatrně třást s Taehyungem. Ten začal pomalu otevírat oči a když uviděl Jungkooka, vyvalil oči a uskočil k čelu postele.
,,Kde to jsme?" zeptal se hned Taehyung.
,,Nevím." řekl Jungkook.
,,A kdo je támhle ten chlap?" zeptal se Taehyung potichu.
,,Nevyptávej se a běž si vzbudit tu tvou partu." odbyl ho Jungkook a šel vzbudit Jimina. Když Jimin za nějakou dobu Jungkookova buzení otevřel oči, lekl se, ale hned Jungkooka objal.
,,Kookie! Jsem tak rád, že ti nic není!" začal radostí křičet Jimin. Jungkook na to nic neřekl a jen šel probudit Jina. Ten měl podobnou reakci.
Pak se všichni otočili na Baekhyuna a čekali, co jim řekne.
,,Jsem Kim Baekhyun a zachránil jsem vás před rozzuřenými kentaury." řekl Baekhyun.
,,A proč jste to udělal? Mohl jste nás tam jentak nechat." řekl Taehyung.
,,To bych i udělal, kdybych neměl za úkol vás najít." řekl Baekhyun a všichni byli jeho odpovědí překvapení.
,,A, smím-li se zeptat, kdo vám to nařídil?" zeptal se slušně Jin.
,,Ministerstvo téhle říše." odpověděl Baekhyun.
,,Co? To je snad nějaký vtip?! Nemohl byste nás laskavě dostat zpátky domů?!" začal vyšilovat Taehyung.
,,Pokud jste ti, které ministerstvo říše hledá, domů už se nikdy nevrátíte." řekl Baekhyun.
,,Ale, co má rodina?!" vykřikl zoufale Taehyung.
,,Těm bude popřípadě vymazána paměť a už se mě na nic neptejte." řekl Baekhyun.
,,A pojďte se najíst, máte před sebou dlouhou cestu až na ministerstvo." řekl a začal chystat talíře.
,,Ne! Já chci domů!" zakřičel Taehyung.
,,Hele, pane Kime, nekřičte tady na mě. Já s tím nic neudělám. Nestěžujte si mně, ale ministerstvu, ale to bych vám radši ani neradil. A pojďte se už konečně najíst. S takovouhle dojdeme na ministerstvo až věčer."
ČTEŠ
Říše Brixima [Taekook]
FantasiJeon Jungkook je obyčejný osmnáctiletý chlapec. Jako jeho dva kamarádi nemá nijak významný život. I když je jeho život velmi temný a dalo by se taky říci i tragický, vždy se snaží najít světlo. Jednou však příjde někdo, kdo mu život stíží. Co kdy...