47.kapitola

471 27 0
                                    

Po obědě se Taehyung s Jungkookem museli opět rozloučit.

,,Ještě hodinu a budeme zase spolu." usmál se na něj Jungkook a objal ho.

,,A kdyby jsi nebyl doma, když příjdu, můžu ti jít naproti?" zeptal se Taehyung.

,,Jistě. Budu rád." usmál se Jungkook a odtáhl se z objetí. Pak Taehyunga políbil a pak se a rozloučením vydal zase na louku.

***

Na louce už čekala Hayi. Jungkook k ní přišel a pozdravil ji.

,,Slyšela jsem, že jsi políbil Taehyunga před školou, v jídelně a dokonce i před jeho třídou." usmála se na něj Hayi.

,,Jo, no." uchechtl se Jungkook a bez dalších řečí se začal snažit zase naučit se tu schopnost.

***

Bylo už něco po druhé hodině a Taehyung se konečně vrátil domů. Jungkook tam bohužel nebyl, ale rozhodl se tedy, že mu půjde naproti.

Byl u louky a najednou uslyšel smích nějaké holky. Skrz větve se začal dívat a nemohl uvěřit vlastním očím. Jungkook se točil s Hayi dokola a pak ji objal.

Taehyungovi se do očí nahrnuly slzy. Nemohl tomu uvěřit. Však mu Jungkook říkal, že ho miluje. Hned začal utíkat pryč.

Jungkook uslyšel zašustění větví a hned se tam rozeběhl. Pak mohl vidět jenom kluka, který utíkal pryč. Hned poznal Taehyunga a běžel za ním. Věděl, že Taehyung brečel, ale nevěděl proč.

Taehyung doběhl do pokoje, kde se zamkl a začal brečet do polštáře. Jungkook chtěl vběhnout do pokoje, ale jak hned zjistil, bylo zamčeno.

,,Tae.. Otevři. To jsem já, Jungkook. Co se děje, že brečíš?" zeptal se Jungkook. Taehyung jen brečel a neodpovídal.

,,Taehyungie.. Otevři." řekl Jungkook a začal lehce ťukat na dveře.

,,Nech mě být a běž si za svou novou holkou!!" zakřičel Taehyung a dál brečel.

Jungkookovi to teď došlo. Hned se teleportoval do jejich pokoje a šel k Taehyungovi. Taehyung od něj odskočil, schoulil se do klubíčka a dál brečel.

,,Tae... To není tak, jak to vypadá. Já ji objal, protože jsem měl radost. Konečně jsem se naučil další schopnost." řekl Jungkook a Taehyung se na něj podíval.

,,V-vážně?" zeptal se potichu.

,,Ano. Já bych tě nikdy nepodvedl. Však jsem ti říkal, že tě miluju." řekl Jungkook a Taehyung ho rychle objal.

,,Promiň. Já myslel že-.." ,,Shh... Bylo to jen nedorozumění, ano? Hlavně už prosím neplakej." řekl Jungkook a Taehyung ho pevněji objal.

Jungkook se zanedlouho odtáhl a něžně ho políbil. Byla v tom sice cítit slanost jeho slz, ale to nijak nevadilo. Byl to něžný, láskyplný polibek. Byl sice velmi pomalý, ale to ani jednomu z nich nevadilo. Nikam totiž nespěchali.

Říše Brixima [Taekook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat