Po ujití asi půl kilometru se dostal před školní pozemek, který se nacházel asi 30 metrů od vchodu do školní budovy.
Tam už na něj čekali jeho nejlepší kamarádi, Jimin a Jin.
,,Ahoj." usmál se na ně, i když mu do smíchu zrovna nebylo.
,,Ahoj." pozdravil Jin a úsměv mu též oplatil.
,,Čau." pozdravil ihned po Jinovi Jimin a též se na Jungkooka usmál.
,,Jak se dneska máte?" zeptal se Jimin hned na začátek.
,,Blbě, když začíná škola." uchechtl se Jin.
,,Celkem v poho." řekl Jungkook a bezdůvodně si povzdychl.
,,Co je? Vypadáš nějak smutně. Děje se něco?" zeptal se se starostí v hlase Jin.
,,Ale nic. Jen jsem se špatně vyspal." řekl Jungkook. Avšak to nebyla úplně celá pravda.
Měl opět špatný pocit. Že se v nejbližších dnech něco změní nebo tak něco.
,,Vážně?" zeptal se Jimin, který měl též ustaraný výraz i tón hlasu.
,,Jo." odpověděl Jungkook.
Všichni tři se dostali do šaten, kde přišli ke svým skříňkám, kam uložili nepotřebné věci a vzali si naopak ty, které ten den potřebovali.
Najednou za sebou uslyšeli něčí hlasitý smích. Otočili se a uviděli hlouček studentů, který se smál nějakému klukovi z prvního ročníku. Měl na sobě totiž vylitou nějakou barvu.
Ihned věděli, kdo v tom má prsty a měli pravdu. Všichni čtyři, které podezřívali, stáli u toho kluka nejblíž a nejvíce se mu smáli.
Jungkook se naštval. Zase někoho šikanují a on aby zase všem pomáhal. Povzdechl si, prodral se davem studentů, až k nim dopředu.
,,Nemyslíte, že už to trochu přeháníte?!" zařval na ně a všechen smích utichl a všichni ustoupili. Kromě těch osmi.
,,Ne. Právě naopak." zasmál se jeden z nich, vedoucí jejich party.
,,Koukejte s tím laskavě přestat! Je to už fakt trapný!" zařval Jimin a dva kluci z nich se na něj otočili.
,,Drž hubu, Jimine a neser se do věcí, do kterých ti nic není." řekl jeden z nich.
,,Jak myslíte. Ale až vám někdo něco takovýho udělá, tak se vám to asi líbit nebude." řekl Jungkook a pomohl tomu klukovi, kterého ti čtyři i skopali.
,,Nám nikdo nic neudělá, to se neboj. A na tvém místě bych se spíše bál sám o sebe, Jeone." řekl vedoucí jejich party a ironicky se na něj usmál. Nakonec, spolu s jeho partou odešel.
Ti tři se zatím postarali o toho chlapce a pak se všichni vydali známou cestou do jejich třídy.
ČTEŠ
Říše Brixima [Taekook]
FantasiJeon Jungkook je obyčejný osmnáctiletý chlapec. Jako jeho dva kamarádi nemá nijak významný život. I když je jeho život velmi temný a dalo by se taky říci i tragický, vždy se snaží najít světlo. Jednou však příjde někdo, kdo mu život stíží. Co kdy...