8.kapitola

524 29 10
                                    

,,Kde to sakra jsme?!" vyjekl Jimin a podíval se na ostatní, kteří se zvedali ze země.

,,Nemám nejmenší tušení." odpověděl Jungkook.

,,A jak se jako dostanem zpátky?" zeptal se Jin.

,,To taky nevíme." řekl Jungkook.

Začali se tam rozhlížet a najednou uviděli, jak nějaký šíp málem zasáhl Taehyunga. Za ním se řítily další šípy, které naštěstí zasáhly jen kmeny stromů.

,,Zdrhejte!" zakřičel Taehyung a všichni se rozeběhli stejným směrem.

Najednou za sebou uslyšeli bolestný výkřik a když se ohlédli, uviděli Hoseoka se šípem v rameni.

,,Hoseoku!" vykřikl Yoongi a běžel za ním, jenže šíp ho též trefil.

Ostatní se o ně nijak nezajímali a to ani Taehyung s Namjoonem. Najednou však zasáhli Jina.

,,Ne!" zakřičeli Jimin s Jungkookem a chtěli se za ním rozeběhnout, ale Jin je zastavil.

,,Ne! Běžte a zachraňte se!" řekl Jin a oběma nezbylo nic jiného, než ho poslechnout a začít opět rychle utíkat.

Zanedlouho trefili Namjoona, ale Taehyung se o to nezajímal. Spíše si myslel, že je to někdo jiný.

Za nějakou chvíli trefili i Jimina a Jungkook zpanikařil a zastavil.

,,Ne! Kookie běž!" zakřičel a Jungkook se slzami v očích běžel dál. Teď už nikoho nemá.

Najednou se za ním ozval opět bolestný výkřik a on se ohlédl. Na zemi ležel Taehyung s šípem v rameni.

,,Jungkooku! Prosím, pomoc mi!" zakřičel Taehyung a Jungkook se zastavil. Rozhodoval se, jestli mu má pomoct nebo jen zbaběle utéct.

Přiběhl k němu a chtěl si ho vzít do náruče, ale zasáhl ho taky šíp a to do boku. Hned vykřikl, vytáhl ho a odhodil ho.

Hned jak to udělal tak cítil, jakoby mu odumíralo celé tělo. Dopadl na tvrdou, špinavou zem. Začala se mu klížit víčka a poslední co slyšel, byl dupot koní.

Říše Brixima [Taekook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat