12.kapitola

473 31 0
                                    

Za nějakou chvíli je opět od nejstaršího po nejmladšího volali. Nejdříve tedy šel Jin. Když vyšel, vypadal šťastně, ale i smutně.

,,Tak co?" zeptal se Jimin.

,,Asi jsme ti, které hledají. Někdo to tam říkal. A... Jsem Doktor." řekl Jin.

,,Min Yoongi!" ozval se hlas nějakého chlápka a Yoongi tedy šel za tím chlapem.

Když vyšel, Taehyung a jeho parta se ho hned začali ptát, co je.

,,Jsem Ohnivý muž!" vykřikl a začal předstírat, že má v ruce ohnivé koule, které začal hned "házet" po jeho partě.

,,Jung Hoseok!" ozval se opět muž a Hoseok za ním šel.

Když vyšel, opět se ho začali ptát, co je.

,,Jsem Vládce počasí a sešlu na vás tornádo!" začal si z toho dělat opět srandu.

,,Kim Namjoon!" ozvalo se zase a Namjoon tam tedy šel.

Když vyšel, bylo to zase jedno a to samé.

,,Prej jsem Génius." řekl ze smíchem v hlase Namjoon.

,,Ale to bych měl být já!" řekl Yoongi uraženě.

,,Smůla!" začal se mu posmívat Namjoon.

,,Park Jimin!" ozvalo se. Jimin si nervózně povzdechl a vstal.

,,Chime neboj. Nic to není." poplácal ho ještě Jin po rameni a Jimin tam tedy šel.

,,Tak co?" zeptal se ho Jungkook, když přišel.

,,Jsem Vodní chlapec." řekl.

,,Kim Taehyung!" ozvalo se zase. Kluci z jeho party ho povzbudili a on tedy šel.

,,Tak?" přišel k němu Yoongi.

,,Princ času." řekl Taehyung.

,,Princ?" zeptal se překvapeně Hoseok.

,,Jo. Žeprej král jsem, až se dostanu do ministerstva." uchechtl se Taehyung.

,,Jeon Jungkook!" zakřičel muž poslední jméno. Jungkook nepopsatelně znervózněl a to ani nevěděl proč. I když ho kluci povzbudili a řekli mu, že to nic není, stále se bál.

Šel tedy za tím chlapem do nějaké místnosti. Tam bylo jen nějaké lehátko a židle. Dost to tam připomínalo ordinaci lékaře.

,,Tady se posaď." řekl mu ten chlap a on si tedy sedl zase před nějaké okénko. Tam byla opět nějaká žena.

,,Takže ty jsi Jeon Jungkook?" zeptala se pro jistotu.

,,Ano." odpověděl.

,,Nastav ruku." řekla a on tedy dal ruku do toho okénka. Ta žena vzala nějakou jehli, kterou ho píchla do ukazováčku. Jungkook trochu sykl.

Žena jeho krev nechala stéct na nějaký papírek, který pak dala pod nějaký skener a výsledek pak měla opět nějak záhadně v psacím stroji. Zalepila mu prst a pak se podívala na výsledek.

,,To není možné." řekla.

,,Co?" řekl chlap za Jungkookem.

,,Chlapče... Máš velmi vzácnou postavu a bude těžké se naučit všechny schopnosti, které má. Je to velmi vzácná postava a nikdo ji za posledních 300 let neměl. Jsi Ochránce. Pamatuj si ten název, je to velmi důležité. Za chvíli by pro vás měl někdo přijít a říci vám, co se bude dít dál. Tak to kdyžtak řekni svým kamarádům. A nezapomeň... Jsi Ochránce."

____

Ahuj!

Jenom jsem se vás chtěla zeptat, jaký máte názor na nové album a klip ON? Já to upřímně miluju a pořád bych se na to koukala xd.

A ještě...

Jaký je váš nejoblíbenější song z toho alba?

Mně osobně se líbí všechny songy, ale nejvíc se mi asi líbí We Are Bulletproof: The Eternal. A hodně se mi taky líbí i Louder Than Bombs.

Osobně si myslím, že se jim album- jako vždy- hrozně moc povedlo a jsem ráda, že jsem konečně, i když ve čtyři ráno, mohla vidět comeback.

Jinak dobrou noc a...

I purple yall!

Říše Brixima [Taekook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat