44.kapitola

489 31 2
                                    

Na večeři se sešli všichni a to i Jungkook. Předtím se totiž ještě trochu prospal a teď mu už bylo dobře.

,,Tak co? Jak bylo s Taehyungem?" zeptal se Jin, který seděl Namjoonovi na klíně.

,,No, dobrý, ale co vy? Nemáte mezi sebou něco?" zeptal se Jungkook.

,,No... Tak jako stejně jako tamti tři." ukázal Jin na Jimina, Yoongiho a Hoseoka, kteří seděli na gauči vedle sebe a "nenápadně" se drželi za ruce.

,,Co?! Vy tři spolu chodíte?!" začal křičet Taehyung z překvapení. Všech pět sklonilo pohled a jemně kývli na souhlas.

,,A jak dlouho?!" zeptal se Jungkook.

,,Asi tři týdny?" řekl Jimin.

,,My asi... Tři týdny a půl?" řekl Namjoon.

,,Ale proč jste nám to neřekli?" zeptal se Taehyung s Jungkookem zároveň.

,,No... My se báli vaší reakce." řekl Yoongi a všichni ostatní přikývli.

,,Ale to jste se bát nemuseli. My vám to přejeme, že?" podíval se Jungkook na Taehyunga.

,,No... Samozřejmě." usmál se Taehyung a všichni se objali. A to doslova VŠICHNI.

Po večeři šli všichni do svých pokojů.

,,Jestli chceš, tak se klidně můžeš jít umýt první." usmál se na Jungkooka Taehyung a Jungkook byl překvapený. To je poprvé, co mu nabídl, aby se šel první umýt.

,,Tak díky." řekl Jungkook a s připraveným oblečením a ručníkem zmizel v koupelně.

***

Zanedlouho byli oba umytí a tak si šli lehnout. Jenomže ani jeden z nich nemohl usnout. Jungkook vstal a přesunul se ke své skříni, kde si vzal župan.

Taehyung předstíral, že spí. Když Jungkook odešel, tak se potichu proplížil ven z pokoje a uviděl Jungkooka, jak jde do dveří, které ještě neviděl.

Chvíli počkal a když uslyšel hrát klavír a Jungkookův zpěv, tak potichu vešel. Jungkook si ho nevšiml, jelikož se hodně soustředil na to, co hraje.

Když dohrál, dostal málem infarkt. Uslyšel za sebou potlesk a tak se rychle otočil.

,,Krásně hraješ. A nádherně zpíváš." usmál se na něj Taehyung.

,,Díky. Ale... Jak jsi přišel na tuhle místnost? Já totiž myslel, že spíš." řekl Jungkook a přišel k němu.

,,Nemohl jsem usnout. Což ty taky ne, že?" zeptal se.

,,Hm." řekl Jungkook.

,,Sem chodíš, když nemůžeš spát?" zeptal se Taehyung a rozhlédl se.

,,Jo, no. Je to tady krásné." řekl Jungkook a začal se taky rozhlížet.

,,Ale ne tak, jako ty." řekl Taehyung, ale až pak si uvědomil, co vlastně řekl. Hned zrudl a chtěl to nějak zamluvit, ale Jungkook byl rychlejší.

,,Vážně si to myslíš?" zeptal se Jungkook a přistoupil k němu blíž. Taehyung jen němě přikývl.

,,A co se ti na mně tak líbí?" zeptal se Jungkook, uchopil jeho bradu mezi palcem a ukazováčkem a zvedl ji, aby se mu díval do očí.

,,No... V-všechno." zakoktal se Taehyung. Jungkook se nad jeho roztomilostí usmál.

,,A konkrétně?" začal se k němu naklánět.

,,T-tvoje oči a.." odmlčel se Taehyung.

,,A?" zeptal se ještě Jungkook.

,,Rty." řekl Taehyung a na to ho Jungkook políbil.

V Taehyungově břiše vybouchl ohňostroj motýlků a mohl se zbláznit nad tím, jak Jungkookovy rty byly sladké a jemné.

Jungkook položil ruku na Taeho pas  přitáhl si ho k sobě blíž. Taehyung překvapeně otevřel pusu, čehož Jungkook dokonale využil a vnikl do jeho pusy jazykem. Taehyung opět zavřel oči a omotal si ruce kolem jeho krku. V tu chvíli začal mezi nimi boj o nadvládu, který nakonec vyhrál Jungkook.

Zanedlouho jim došel vzduch a oni se tak od sebe museli odpojit a následně započít konverzaci.

Říše Brixima [Taekook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat