פרק 6- נועה קילה וטיילור ובן זיני

1.7K 89 29
                                    

שבועיים וחצי עברו אז השיחה עם מאי.

תום ואני נפגשנו מאז עוד פעמיים וסגרנו את הבעיות המילוליות. הוא אפילו עשה לי מבדק קטן על בעיות מילוליות ונחשו כמה קיבלתי????

 98!!!!

הייתה לי טעות נגררת אז תום אמר שאני צריכה לשים לב לכל מילה בשאלה ואני אהיה בסדר.

בקשר למאיה... טוב כמו שאתם יודעים לא דיברתי עם אף אחד על זה. לא עם המנהל ובטח לא עם תום.

הגעתי למסקנה שאם אדבר על זה עם תום הוא יחשוב שאני משקרת וסתם עושה דרמות או שאולי לא הבנתי את מאיה לא נכון. 

חוץ מהשיעורים הפרטיים, תום ואני נהיינו חברים ממש טובים והוא הזמין אותי ואת מאי למסיבה פרטית שהתאומים עושים בבית שלהם.

"את חייבת להפסיק להתבכיין! את מבינה איזה מזל יש לנו? זאת מסיבה פאקינג פרטית והאנשים הכי מקובלים ועשירים בבית ספר הזמינו אותנו! את יודעת מה זה אומר?" מאי אמרה לאחר חצי שעה של בכי מצידי.

"שיהיה אוכל טוב?" אמרתי בחצי ציניות חצי אמת. לא באמת התאומים עשירים מאוד! הכסף שההורים שלהם מרוויחים  בחצי שנה זה כמות הכסף שההורים שלי מרוויחים בשנתיים שלמות! האוכל חייב להיות טוב.

מאי גלגלה אליי עיניים ואמרה "לא טיפשה זה אומר שמסתבר שאת ותום חברים ממש טובים."

"מה זאת אומרת מסתבר?" שאלתי. אני לא יודעת אם להיעלב או לשמוח.

"זאת אומרת, את ותום באים מעולמות כל כך שונים שזה די מדהים שאת והוא לא רצחתם אחד את השנייה עדיין." מאי צחקה וצחקתי איתה.

לא שמתי לב לזה עד עכשיו. לא רבנו מאז היום ההוא שנפגשנו על החוף. לא חשבתי שאנשים ציפו שנריב כל הזמן. זה נכון שתום ואני לא דומים בשיט אבל זה יותר כיף ככה לא? לא עניתי למאי אז היא הניחה את זה והמשיכה לעשות את האיפור שלה.

תום אמר שהמסיבה רק לחברים אז לא צריך להתלבש יותר מדי, בגדי יומיום יספיקו. אבל מאי התעקשה להתאפר ולעשות את השיער לפחות. היא בחרה לי את הבגדים; חולצה לבנה משוחררת שהשרוולים מתחילים אחרי הכתפיים, מכנס ג'ינס כחול כהה וכמובן הסניקרס הנאמנים שלי. מאי בחרה לעצמה חולצה של להקה אקראית שמצאה בחנות שקיפלה כך שהיא נהייתה חולצת בטן ומאם ג'ינס עם קרעים. סירקתי את השיער הארוך שלי ונתתי לו לנוח על הכתפיים שלי, מאי עשתה חצי קוקו חמוד בשיער הקצר והמתולתל שלה וסירקה את השיער שנשאר חופשי. היא עשתה לשתינו מסקרה וקונסילר ושמה רק לעצמה ליפגלוס לאחר רבע שעה של ויכוחים איתי כי אני לא אוהבת ליפגלוס, או כל דבר אחר שמים על השפתיים שלי.

שעה לאחר מכן מאי הסיעה אותנו לבית של התאומים והלב שלי דפק כמו משוגע. אני לא באותו הרמה של החברים של תום, אני אפילו לא מגיעה לקרסוליים שלהם.

הגיבור שליWhere stories live. Discover now