TW-
יש אלימות בפרק למי שרגיש לזה יכול לדלג על החלק שאסמן לכם ב**, תהנו!קמתי בבוקר מאושרת לרגע. אני אוהבת את הים בבוקר, יש בזה דבר כל כך מרגיע עד שלא משנה מה קרה לך בלילה לפני אתה תקום עם חיוך גדול.
ארזתי את הדברים שלי והלכתי עשר דקות לתחנת דלק. צחצחתי שיניים, החלפתי בגדים בשירותים הציבוריים וקניתי ב'ילו' שוקו וכריך. נסעתי באוטובוס לבית ספר והגעתי חמש עשרה דקות לפני הזמן. החבאתי את התיק עם המצעים והבגדים בארון חשמל שאף אחד אף פעם לא נוגע והלכתי לשיעור הראשון שלי שזה היה אנגלית.
לאחר עשר דקות, תלמידים התחילו להיכנס לכיתה וביניהם גם מאי שישבה לידי, "עוד פעם אימא שלך הביאה אותך מוקדם מדי?"
צחקתי ושיקרתי לה שכן.
התחלנו לדבר על תכנית טלוויזיה ששתינו אוהבות שעוד מעט נגמרת עד שהמורה נכנס והתחיל את השיעור. תום נכנס באיחור של חמש דקות והתיישב ליד לירן בקצה השני של הכיתה, העפתי בו מבט וחזרתי להקשיב למורה שהתחילה לדבר על המבחן שיהיה לנו בשבוע הבא, לא לפני שרשמה לתום איחור במשוב.
~~~
היום חלף ממש מהר ולפני ששמתי לב אני הולכת לשיעור האחרון להיום- מתמטיקה.
המורה הסביר על נושא חדש שכמובן לא הבנתי בכלל. עשיתי פרצוף זעוף כשהוא נתן לנו משימה על הנושא ושמעתי גיחוך. חיפשתי בעיניי את הקול וראיתי שתום מסתכל עליי משולחן שמולי ומחייך!
"מה אתה צוחק?" לחשתי לו.
"סתם הפרצוף שלך הצחיק אותי, את צריכה עזרה?" הוא לחש בחזרה
"אני לא צריכה את העזרה שלך. למה בכלל אתה רוצה לעזור לי? חשבתי שאתה שונא אותי ולא רוצה לדבר איתי יותר."
"זה נכון," שמעתם את זה? זה היה הלב שלי שנשבר בפעם האלף, " אבל אני לא רוצה שתכשלי בגלל הריב שלנו."
"אוקיי אלף; זה לא היה ריב. בית; אני לא אכשל, אמרתי למורה שכבר השגתי מורה פרטי והוא מלמד אותי." עניתי לו בעוקצנות.
"אני די בטוח שזה היה ריב, וריב גדול. ובית, אני מוכן להתערב שלא באמת השגת מורה פרטי, אני טועה?" הוא אמר בהתנשאות. מי הוא בכלל שיחשוב שהוא מכיר אותי כל כך טוב? אבל כן, הוא צודק.
"זה לא היה ריב, כי בריב צריך ששני הצדדים ישתתפו, אני פשוט הזהרתי אותך, אתה זה שרב איתי." החלטתי לא לענות על החלק השני במשפט של תום כי אין לי כוח לשקר שוב.
"תודה רבה לך, אבל אני לא צריך אזהרות. אמרתי לך שמאיה היא בן אדם טוב והיא לא תעשה את הדברים האלה." הוא הגן על השטן.
"אתה יודע מה בסדר." הסתובבתי לבחור שישב בשולחן לצידי וקראתי לו, "היי, מה אתה חושב על מאיה רפאלי?"
YOU ARE READING
הגיבור שלי
Romanceהיי קוראים לי אמה כרמלי בעיקרון החיים שלי נורמלים לחלוטין, אני בת יחידה וההורים שלי נחמדים ומאמינים בי בטירוף, אני די מקובלת בבית ספר שלי, הבנים רוצים לצאת איתי והבנות רוצות להיות חברות שלי, חבורת החברים שלי גדולה ואנחנו מקורבים ועוזרים אחד לשני כשצ...