"מה זה?" הוא שאל מופתע.
"זה מה שבאתי לשאול אותך. אני הייתי שיכורה ואתה הלכת ובגדת בי עם האקסית שלך?!" הראיה שלי הייתה מטושטשת מדמעות שאיימו לצאת.
"אני לא בגדתי בך אמה אני הייתי איתך כל הזמן!"
"אני לא מאמינה לך!"
"זה קצת עצוב שאת לא מאמינה לי אחרי כל מה שעברנו." תום שילב ידיים.
"אתה זרקת עכשיו את כל מה שעברנו לאלף עזאזלים! איך אתה מעז לסובב את זה אליי?!" קמתי מהכיסא וכמעט הפלתי אותו מהמהירות שקמתי.
"אני לא עשיתי כלום!" הוא היתמם.
"אז איך אתה מסביר את זה? כי רואים בבהירות בתמונה אותך ואת מאיה מתנשקים באותו בית שקרתה המסיבה עם אותם בגדים אז אתה לא יכול לשקר שזאת תמונה ישנה. איך אתה מסביר את זה תום?"
"א-אני לא יודע אבל לא בגדתי בך!"
"אז תסביר את זה למען השם!" צרחתי בשלב הזה, "בבקשה תסביר לי את זה אני רוצה להאמין שזה לא אמיתי בבקשה." הקול שלי נשבר ודמעות זלגו בלי הפסקה.
"א- בבקשה אל תבכי אמה, אני אמצא הסבר אבל אל תבכי בבקשה."
"א-א-אתה... אני רוצה להיפרד." אמרתי עם מבט מושפל לרצפה.
"לא לא בבקשה אל תעשי את זה אמה, אני אוכיח לך שזה לא נכון רק אל תפרדי ממני בבקשה רק תאמיני בי, א- את לא יכולה לעשות את זה." הקול שלו נשבר, הרמתי את המבט מהרצפה וראיתי דמעות בעיניים שלו.
"מה קורה פה?" ליליאן נכנסה למטבח מבוהלת, בטח בגלל הצעקות הערנו אותה.
"כלום, אני בדיוק באתי לצאת." העיניים שלי לא ירדו מעיניו של תום. לקחתי כמה צעדים אחורה לפני שניתקתי את הנעיצת מבטים ורצתי לחדר של תום.
לקחתי את התיק שאני תמיד לוקחת לחוף והכנסתי לשם כמה שיותר בגדים שאני יכולה, לאחר מכן הלכתי לשירותים והכנסתי את המברשת והמשחת שיניים שלי. יצאתי למסדרון בדיוק שתום יצא מהמטבח.
"לאן את הולכת?" הוא התקדם אליי במהירות אבל לקחתי כמה צעדים אחורה.
"לא עניינך יותר, נפרדנו תום." אמרתי בקרירות.
"אמה בבקשה-" הוא ניסה להגיד אבל קטעתי אותו כשהלכתי לדלת הכניסה ויצאתי מהבית.
לא היה לי לאן ללכת.
ההורים שלי לא יכניסו אותי לבית שלהם שוב, החוף זה המקום הראשון שתום ילך כשיראה אותי ואין לי מספיק כסף למלונות או אכסניות.
נאנחתי והלכתי לתחנת האוטובוס למקום היחיד שאני יכולה לסמוך עכשיו.
~~~
"הוא לא!"
"הוא כן! התמונה מראה בברור אותו ואת מאיה מתנשקים." גלגלתי עיניים עם דמעות.
YOU ARE READING
הגיבור שלי
Romanceהיי קוראים לי אמה כרמלי בעיקרון החיים שלי נורמלים לחלוטין, אני בת יחידה וההורים שלי נחמדים ומאמינים בי בטירוף, אני די מקובלת בבית ספר שלי, הבנים רוצים לצאת איתי והבנות רוצות להיות חברות שלי, חבורת החברים שלי גדולה ואנחנו מקורבים ועוזרים אחד לשני כשצ...