פרק 7- אני שונא אותך

1.6K 80 92
                                    

"טוב אז אתמול לא הלך טוב, אה?" מאי אמרה בחיוך מעושה כשהיא לקחה אותי לבית ספר בבוקר.

השענתי את ראשי על החלון, נתתי לה את המבט הכי ארסי שיש לי וחזרתי להסתכל על הכביש.

לא ידעתי עד כמה תום היה חשוב לי ועד כמה זה פגע בי שהוא לא האמין לי עד אתמול בלילה שהתחלתי לבכות בגללו. זה כאב לי כל כך, המחשבה שאיבדתי את הבן אדם היחיד שלא שפט אותי או התעלם ממני חוץ ממאי וסבא. 

הגענו לבית ספר והלכתי לכיתה, משאירה את מאי מאחור.

אני ידעתי שזה יקרה, הבחור מאוהב במאיה, אין מצב שהוא יאמין לי ולא לחברה שלו, לא הייתי צריכה להקשיב לאלי ולמאי.

התיישבתי מאחורה והסתכלתי מהחלון על החצר הכמעט ריקה, היחידים ששם הם שביעיסטים שיש להם שיעור ספורט על הבוקר, זה בטח סיוט.

המורה התחיל את השיעור. חצי הקשבתי למה שהוא אמר וחצי צחקתי על הבנות שבכו למורה שבטח אמרה  להן לרוץ או משהו.

באמצע השיעור הדלת נפתחה והרמתי את מבטי, המורה הפסיק את השיעור "כן מר הלוי?"

"המורה למתמטיקה ביקש את אמה, הוא אמר שזה דחוף." הוא אמר ולא הסתכל עליי לשנייה.

המורה שיחרר אותי, ארזתי את הדברים שלי ויצאתי מהחדר ביחד עם תום. 

"דיברת עם המורה?" שאלתי בתקווה שזה על משהו אחר.

"כן, לא סיפרתי לו למה, רק אמרתי לו שאנחנו לא מסתדרים." תום אמר בקרירות.

"אבל זה לא נכון" מחיתי ומיד התחרטתי על זה.

תום עצר בפתאומיות והסתובב אליי, "כשבן אדם שחשבתי שהוא חבר שלי מאשים את חברה שלי שהיא פוגעת בו כבר 6 שנים רק בגלל שהוא מקנא או בגלל ריב קטן איתה או סתם בשביל לפגוע בי, אז אני מסיק מזה שאנחנו לא מסתדרים, אני לא רוצה להיות חבר של שקרנית." הוא המשיך ללכת ואני נשכתי את שפתי התחתונה כדי שלא אפרוץ בבכי.

"אני לא שיקרתי." אמרתי בשקט שאני בספק ששמע.

אבל הוא שמע, והוא לא אהב את זה. "אלוהים ישמור את לא מפסיקה לשקר לי בפרצוף! מה הבעיה שלך? נו תגידי לי כי אני לא פאקינג מבין למה את כל כך נחושה בדעתך שזה האמת." הוא הרים את קולו ומיד נרגע כשנזכר איפה אנחנו.

"למה אתה כל כך נחוש בדעתך שאני משקרת? תשאל את מאי, תשאל את החברים שלך, תשאל כל פאקינג בן אדם בבית ספר והוא יגיד לך שחברה שלך מפלצת והיא איתך רק בגלל הפופולריות שלך. אבל אתה כל כך אטום מאהבה עד שאתה לא רואה את זה, היא יכולה לירות במישהו מול העיניים שלך ואתה עדיין תאהב אותה. תום, ישבר לך הלב, בבקשה תפתח את העיניים שלך, אני לא משקרת, אתה יודע עמוק בפנים שאני צודקת. " 

הוא התקרב אליי צעד אחד והסתכל לי בעיניים שאמר את המילים ששברו את הלב השבור במילא שלי "אני שונא אותך."

הגיבור שליWhere stories live. Discover now