אזהרה: הפרק מכיל התאבדות אם למישהו קשה לקרוא את זה אני מבקשת שתדלגו על הפרק הזה
תזכרו שאתם אהובים וראויים. התאבדות זה לא הפתרון לשום דבר ואם אתם צריכים לדבר על משהו, כל דבר אתם מוזמנים לדבר איתי או עם כל אחד אחר!!
###
נכנסתי הביתה ועליתי בריצה למדרגות, שומעת את אימא צורחת "אל תרוצי ילדה מופרעת," לקחתי את קופסת הכדורים של אימא נגד מיגרנות, הלכתי לחדר שלי ושפכתי את כל התכולה לידיי, הכנתי לעצמי בקבוק מים ושנייה לפני שבעלתי את הכדורים נעצרתי.
הרגשתי צורך להשאיר מכתב התאבדות לתום אז הנחתי את הכדורים והמים על השולחן וישבתי על המיטה כותבת הודעה ארוכה לתום.
נקודת מבט- תום
נסעתי בהיסטריה לבית של אמה והעפתי מבטים לטלפון בתקווה שהיא תשלח משהו. כשהייתי רחוב אחד מהבית שלה הטלפון שלי רטט ומסר שאמה שלחה הודעה, עצרתי את המכונית בצד ופתחתי את ההודעה.
אמה: היי תום, אני לא יודעת מאיפה להתחיל כל כך ואני די רוצה לסיים את ההודעה הזאת מהר אז רק רציתי להגיד תודה שהיית שם בשבילי, תמסור גם תודה לאלי, לירן ודוד, ולמאי תמסור סליחה ממני שהייתי חברה חרא ושעזבתי אותה. אני לא יכולה לעשות את זה יותר תום, הכל פשוט קשה לי מדי, זה ההורים שלי, זאת מאיה, זה סבא, זה הלבד, וזה גם אתה. אני אוהבת אותך, אני באמת אוהבת אותך כל כך... שברת לי את הלב בפעם המיליון, אני מצטערת שהפרעתי לך ברגע עם מאיה, סליחה גם על הזמן שבזבזת איתי, אבל אני גם מודה לך שהראית לי מה זאת אהבה לפני שאני אלך. אני בדיוק ביקרתי את סבא בקבר ועכשיו אני אבקר אותו בעולם הבא, זה הדבר המנחם היחיד שנשאר לי. אני אוהבת אותך תום, תודה על הכל וסליחה שהכרת אותי אני בטוחה שאתה מתחרט על זה כמו כל שאר האנשים בחיים שלי, אני אמסור דרישת שלום לאבא שלך.
לא לא לא לא לא לא לא לא!
זה לא קורה זה לא קורה זה לא קורה!!
נסעתי במהירות מטורפת לבית שלה ודפקתי בהיסטריה על הדלת, אימא שלה פתחה לי ברוגע כאילו הבת שלה לא הורגת את עצמה למעלה.
"איפה אמה?" שאלתי בהיסטריה.
"למעלה, אם אתה כבר עולה תגיד לה להפעיל מכונת כביסה," היא אמרה והלכה לשולחן אוכל עם הקפה שלה.
"אם היא תחיה בשביל זה," מלמלתי אבל היא שמעה אותי.
"מה?" היא שאלה בבלבול.
"היא עכשיו שלחה לי הודעת התאבדות," אמרתי מצפה לראות אותה קמה בהיסטריה דומה לשלי ורצה לבת שלה.
"תתעלם היא סתם מחפשת צומי, היא לא באמת תעשה את זה," רציתי לצרוח עליה שהיא לא בן אדם אם היא מכירה את אמה ולא אוהבת אותה, רציתי לצרוח עליה שהיא חרא אימא ואני מקווה שהיא ובעלה ירקבו בכלא אבל באתי בשביל לעצור את אמה והיא לא תפריע לי.
YOU ARE READING
הגיבור שלי
Romanceהיי קוראים לי אמה כרמלי בעיקרון החיים שלי נורמלים לחלוטין, אני בת יחידה וההורים שלי נחמדים ומאמינים בי בטירוף, אני די מקובלת בבית ספר שלי, הבנים רוצים לצאת איתי והבנות רוצות להיות חברות שלי, חבורת החברים שלי גדולה ואנחנו מקורבים ועוזרים אחד לשני כשצ...