פרק 19- נשיקות

1.6K 84 11
                                    


כשהתעוררתי תום לא היה בחדר, הסתכלתי על השעון בממיר של הטלוויזיה וראיתי שהשעה הייתה 12:54, זה אומר שישנתי במשך ארבע שעות בערך, על בית ספר כבר מזמן ויתרתי היום ושלחתי הודעה למאי שתשלח לי את העבודות שנתנו באנגלית ותשאל את הבנים ואלי אם הם יכולים לשלוח לי סיכומים של השיעורים שאנחנו ביחד. יצאתי מהחדר ושמעתי דיבורים.

"-לא אוהבת שאתה מבריז מבית ספר, תום. אתה צריך לחשוב על העתיד שלך." שמעתי את הקול של ליליאן מהמטבח.

"אימא, אני תלמיד מצטיין בכל המקצועות שלי והחיסורים שלי במהלך הסמסטר לא מספיקים כדי שיורידו לי ציון על זה, העתיד שלי בסדר גמור." תום ענה לה בטון מעוצבן.

"ואמה?" היה שקט לפני שהיא המשיכה, "למה בכלל הברזתם ובאתם לפה?"

 "רצינו שקט." תום תירץ ושמחתי שהוא לא אמר את הסיבה האמיתית.

"יכולתם לקבל שקט גם אחרי בית ספר, תום. אני הולכת לאושר, כדאי לך שכשאני אחזור שאני אראה אותך משלים את כל מה שהחסרת, פעם אחרונה שזה קורה." היא הזהירה וכעבור דקה שמעתי את הדלת הראשית נפתחת ונסגרת. רצתי מהר בחזרה לחדר ושכבתי על המיטה, כמה שניות אחר כך תום נכנס לחדר ונשימתי נעצרה לרגע. 

"היי, מתי התעוררת?" הוא אמר בקול המדהים שלו. 

"לפני כמה דקות," התיישבתי על המיטה ותום התיישב בקצה, "לא שמעתי את השיחה שלכם" הרגעתי אותו כשראיתי את המבט החושש על פרצופו.

הפרצוף היפה תואר שלו..

 עם העיניים הממכרות והשפתיים שרק דורשות נשיקה-

 לא אמה, את חייבת להפסיק לחשוב על זה, זה לא יקרה בחיים וגם הפרת את החוזה ביניכם! רשום בפירוש שאסור להתאהב ועדיין עשית את זה, יופי של מעצורים, אמה..

"את בסדר?" תום בחן את החבורות בפניי.

"כן, הטיפול והשינה ממש עזרו. תודה על זה."

"ברור, הכל בשביל החברה המזויפת שלי." שנינו חייכנו אבל למה הייתה לי הרגשה ששנינו זייפנו את החיוך?

"מה עושים עכשיו?" שאלתי.

"סרט?" הוא הרים את השלט ושאל, הנהנתי וניסינו לבחור סרט אבל בסוף החלטנו לצפות בפרינדס כי לא מצאנו סרט טוב.

בדיוק צחקתי מקטע בסדרה כשתום הפנה את מבטו אליי ואני אליו, "מה?" שאלתי עדיין מגחכת מהקטע.

"יש לך צחוק יפה." הוא אמר לפתע ואני הסמקתי, "ואת כל כך יפה שאת מסמיקה." הוא מלמל.

"תודה." אמרתי בביישנות והשפלתי מבט

הוא הרים את מבטי אליו עם אצבעותיו מתחת לסנטרי והסתכל בעיניים שלי ואני על שלו, שנינו רכנו באותו זמן והשפתיים שלנו התחברו תוך שנייה, התנשקנו בתשוקה כשהוא מחזיק את המותן שלי ואני משחקת לו בשיער, הוא משך אותי על ברכיו והעמיק את הנשיקה בכך שקירב אותי אליו, שמתי את ידי על הלחי שלו והוא שם את ידיו על הגב התחתון שלי, קרוב לישבן. הוא נשך את שפתיי ואני נאנחתי, תום השתמש בפתיחת פה שלי והכניס את הלשון שלו לפי, הלשונות שלנו רקדו ריקוד מיוחד רק להם כשתום השכיב אותי על מיטתו ועלה מעליי, המשכנו להתנשק עוד כמה דקות עד שאזרתי אומץ והורדתי לו את החולצה, הוא הפסיק את הנשיקה כדי להוריד אותה לגמרי ואני הסתכלתי על גופו, נגעתי בקוביות שלא בלטו הרבה בזמן שהוא בחן את פניי ורכן לנשק אותי שוב, "את כל כך יפה," הוא מלמל לשפתיי וחייכתי. הוא השחיל את ידו לתוך חולצתי והניח אותה על בטני, המגע שלו גרם לי לצמרמורת בכל גופי ונישקתי אותו אפילו יותר חזק כשלפתע הוא הפסיק את הנשיקה.

הגיבור שליWhere stories live. Discover now