"המבחן הלך טוב?" שאלתי.
"כן הוא היה קל חוץ מאיזו שאלה אחת שהייתה קצת קשה, לא נראה לי הצלחתי בה," תום ענה כשדיברנו אחר הצהריים בטלפון לאחר כמה ימים שהיינו עסוקים מדי בשביל לדבר כמו שצריך.
"אה, טוב אתה הבן אדם הכי חכם שאני מכירה אני בטוחה שתצליח," שיחקתי עם הציפית של הכרית שלי.
"תודה יפה שלי," הצלחתי לשמוע את החיוך שלו מהקו השני וזה גרם לי לחייך בעצמי.
"בכיף. היי דיברת עם דוד?" שיניתי נושא.
"כן אבל הוא יצא עם אלי אז הוא היה צריך ללכת לפני שהספקתי לשאול," תום הסביר. ביום ראשון אלי, לירן ודוד דיברו על הכל ולירן החליט לתת להם סיכוי לצאת אבל ברגע שהוא יראה את אלי בוכה הוא - ואני מצטטת - 'יגזור לדוד את השיער וישכפל אותו למלא שכפולים רעים שירדפו אחריו במשך כל חיו'.
"אבל אתה חושב שהוא יסכים?"
"לא נראה לי, גם בגלל הפחד שלו וגם הקור," הוא צחק, "מי לעזאזל שואל אנשים אם הם רוצים ללכת לים בסוף דצמבר?"
"מישהו שממש משועמם בחופש ולבד בבית," עברתי לשכיבה על הבטן ונדנדתי את הרגליים שלי מאחור.
"אמרתי לך שאת יכולה לבוא לישון אצלנו אם את מרגישה לבד בבית."
"ואני אמרתי לך שאני לא רוצה להפריע לכם בחג," חופש חנוכה התחיל לפני יומיים וההורים שלי החליטו לקחת את ניקי ולחגוג את החג אצל סבתא וסבא שלי שגרים בלונדון, ליה מצאה בית ועברה לגור בו אתמול עם רועי אז נשארתי לבדי.
"את לא מפריעה, אם כבר את עוזרת לאימא שלי, היא מרגישה רע שאת חוגגת את החג לבד," הוא לחץ.
"אני בסדר, תום, באמת."
"אני יודע שאת בסדר אבל אני לא רוצה שתרגישי לבד, אני דואג לך," הוא כזה חמוד שזה מדהים אותי.
"אתה לא צריך לדאוג," ניסיתי להרגיע אותו.
"אמה את ניסית להרוג את עצמך לפני שבוע, ברור שאני צריך לדאוג," גלגלתי עיניים, אני לא סובלת שהוא מזכיר את זה.
"אני לא ילדה קטנה."
"אני יודע שאת לא אבל אני לא מוכן לאבד אותך, וחוץ מזה הבטחתי לך שכל עוד זה תלוי בי את תהיי מאושרת, לא נראה לי שאנשים שמחים כשהם לבד בחג. תבואי רק להיום, אימא שלי הכינה סופגניות," הוא לחץ.
"לא."
"למה?"
"כי לא בא לי להפריע לכם."
"את לא מפריעה אמה," הוא נאנח, "תפסיקי לחשוב כל הזמן שהנוכחות שלך היא נטל ושאף אחד לא באמת רוצה אותך שם."
"א-אני לא אמרתי את זה," גמגמתי, איך הוא מצליח לקרוא את המחשבות שלי כל הזמן?
"גם אם לא אמרת את זה במפורש אני יודע שככה את מרגישה וזה לא נכון, זה לא נכון." הוא לחש את החלק האחרון.
YOU ARE READING
הגיבור שלי
Romanceהיי קוראים לי אמה כרמלי בעיקרון החיים שלי נורמלים לחלוטין, אני בת יחידה וההורים שלי נחמדים ומאמינים בי בטירוף, אני די מקובלת בבית ספר שלי, הבנים רוצים לצאת איתי והבנות רוצות להיות חברות שלי, חבורת החברים שלי גדולה ואנחנו מקורבים ועוזרים אחד לשני כשצ...