פרק 26- זה חורף ישראלי

1.5K 76 19
                                    

כשאני אגיד לכם תתחילו את השיר, יש את זה בספוטיפיי אם אתם לא מצליחים לשמוע את השיר.

By The Coast- Part Of Me

"פאק." תום מלמל כשבא לקחת אותי לחתונה, הסמקתי ולקחתי את הטלפון לפני שיצאתי איתו החוצה, "את מהממת." תום מלמל באוזני כשפתח לי את הדלת והתיישבתי במושב הנהג.

תום נסע לבית של התאומים ולקח גם אותם לפני שנסע לאולם.

"היי, הגעתם." דוד אמר כשנכנסנו לאולם המפואר, "אתן יודעות שהחופה בחוץ נכון?" הוא שאל כשראה את הלבוש שלי ושל אלי.

"כן, אנחנו יודעות, אנחנו לובשות גרביונים אבל אנחנו לא יכולות ללבוש ג'קטים כי זה יהרוס את האאוטפיט," אלי גלגלה עיניים ואני הנהנתי באישור.

"אז אתן פשוט הולכות לקפוא מקור?" לירן שאל.

"נו, זה חורף ישראלי, זה לא יהיה כזה קר." ביטלתי את דבריו, "מאי והראל כבר הגיעו?" שאלתי את דוד.

"כן הם בבר למרות שהם לא באמת שותים משהו." דוד אמר וליווה אותנו לבר.

"מאי!" קראתי ורצתי אליה, חיבקתי אותה ואז עברתי להראל.

"מה קורה?" הראל שאל אותי בחיוך.

"בסדר, וואו כמה זמן לא ראיתי אותך!" קראתי וחיבקתי אותו שוב, הוא היה חבר טוב שלי לפני שהוא ומאי נפרדו.

"אני די צריך הסברים מתי הספקתן להתחבר לחבורה הזאת" הוא לחש שרק אני ומאי שמענו והסתכל על הבנים ואלי מאחורינו.

"לא חשוב, בוא תגיד שלום." מאי משכה אותו לחבורה והציגה אותו, "תכירו זה חבר שלי, הראל."

"היי אני תום, זאת אלי, לירן, ודוד כבר כהראה הכרת." הוא אמר בנימוס.

"כן אני מכיר אתכם, הייתי בבית ספר לפני שעזבתי, חברה שלך גם באה?" הראל שאל את תום.

"כן, היא לידך." הוא אמר לו עם חיוך והראל הסתכל עליי עם פה שמוט.

"מתי זה קרה?" הוא שאל המום.

"לפני חודשיים," אמרתי בפשטות.

"אז אתה החבר של מאי? חשבתי שנפרדתם." לירן סינן.

"נכון אבל חזרנו," הראל חיבק את מאי ביד אחת ונישק לה את הרקה, לירן גלגל עיניים ואני הסתרתי חיוך.

התאוריה שלי רק הולכת ומתאמתת בכל יום שעובר...

"הכל טוב?" תום לחש לי באוזן כשכולם דיברו.

"כן למה?" שאלתי בחיוך.

"את מחייכת בלי סיבה. לא שיש לי בעיה עם החיוך היפה שלך אבל משהו קרה?" הסמקתי.

"אתה זוכר שסיפרתי לך שנראה לי שלירן יש קראש על מאי?" 

"כן זה היה לפני יומיים, זה די עצוב אם לא הייתי זוכר את זה." הוא מלמל וגלגלתי עיניים.

הגיבור שליWhere stories live. Discover now