עבר שבוע מאז החתונה.
ההסכם שלי ושל תום נגמר אתמול אבל החלטנו בסוף להמשיך את זה כי מאיה עדיין סיפרה לאנשים שהיא ותום יחזרו. מאי והראל נפגשו כמעט כל יום וישנו אצל אחת השני, לירן משתגע בכל פעם שהיא מדברת עליו אבל תום ממשיך להתעקש שה רק קראש וזה יעבור לו. המתח בין אלי ודוד גבר מאז החתונה כי מסתבר שהם התנשקו באיזשהו שלב שם ועל זה גיליתי מתום שדוד סיפר לו כי הוא היה צריך עצה, לבנות ולי עדיין לא היה זמן איכות לבד אז לא יכולתי לשאול אותה על זה. תום חזר ללמד אותי אבל החלטנו שזה יהיה פעם בשבוע במקום השתיים- שלוש פעמים שעשינו לפני המבחן, דרך אגב קיבלנו את המבחנים וקיבלתי 82! כמובן שרצתי מהר לתום וחיבקתי אותו חזק, כמעט נישקתי אותו באותו רגע אבל עצרתי את עצמי והסתפקתי בנשיקה על הלחי.
חנוכה תצא בסוף דצמבר שזה יהיה בעוד שבועיים ובעוד שבוע...
תהיה האזכרה של סבא.
אני לגמרי לא מוכנה לזה, במיוחד לא לשיחות מהמשפחה הרחוקה שמזכירים לי לבוא ושואלים אם אני באה ואיך אני. אחרי סבתא אני הייתי האדם הכי קרוב לסבא וכולם ידעו את זה, בלוויה חברים שלו סיפרו לי שהוא דיבר איתם המון עליי ועל סבתא והראה להם תמונות שלנו ביחד, אפילו תמונת הרקע בטלפון שלו (עד שסוף סוף הצלחתי לשכנע אותו להחליף את הנוקיה הדפוקה שלו) הייתה אני וסבתא מהטיול שהיה לנו בצפת. אנשים באו אליי כל הזמן בלוויה ובשבעה ואמרו לי כמה הוא אהב אותי וכמה הם מתגעגעים ואיך גן עדן קיבלה עוד מלאך וכו' וכו'...
אז החלטתי באזכרה שלו שאני לא באה בשנה הראשונה כי לא הייתי מסוגלת לשמוע את כל האנשים האלה מדברים עליו, אני בקושי מצליחה לסבול את המחשבות שלי עליו. ביום למחרת אני עולה לקבר שלו ומדברת איתו לבד, בלי הפרעות, כמו שעשינו כשהוא היה בחיים-
"אמה, תשימי לב ללוח לא לשולחן." המורה המעצבנת שלי לכימיה אמרה.
העפתי מבט בתום שסימן לי להסתכל עליו ושאל עם עיניו 'את בסדר?'
הנדתי בראש ועשיתי סימן של 'אחר כך נדבר,' הוא הנהן וחזר להקשיב למורה.
למה לעזאזל אמרתי לו שלא? ממתי בן אדם שואל אותי אם אני בסדר ואני אומרת את האמת?
יש משהו בתום שמצליח לגרום לי לשפוך בפניו הכל בלי הפסקה, אני לא מצליחה לשקר לו.
ראיתי פעם בסרטון על פסיכולגיה ואהבה כי עדיין לא החלטתי מה אני רוצה להיות אבל אני יודעת שזה יהיה משהו עם פסיכוליגיה אז הייתה לי גם תקופה שחשבתי שאני אהיה מטפלת זוגית, בכל אופן אמרו בסרטון שכשבן אדם אוהב מישהו הרבה יותר קשה לשקר לו, בהתחלה חשבתי שזה בולשיט כי אני שיקרתי לכל מי שאני אוהבת בלי בעיה אבל אז תום הגיע והראה לי אחרת.
הפעם הצלצול היה זה שקטע את מחשבותיי, ברחתי מהר מהכיתה כדי שתום לא ישאל אותי מה קרה והלכתי לשירותים, הפעם לא כדי לברוח ממנו אלא כי הפעם באמת הייתי צריכה. יצאתי מהבניין והלכתי לספסל שישבו דוד ותום.
YOU ARE READING
הגיבור שלי
Romanceהיי קוראים לי אמה כרמלי בעיקרון החיים שלי נורמלים לחלוטין, אני בת יחידה וההורים שלי נחמדים ומאמינים בי בטירוף, אני די מקובלת בבית ספר שלי, הבנים רוצים לצאת איתי והבנות רוצות להיות חברות שלי, חבורת החברים שלי גדולה ואנחנו מקורבים ועוזרים אחד לשני כשצ...