"בקיצר לא היה משהו מדהים שם." מאי סיכמה.
"לא נכון, אני הכרתי את המשפחה שלו זה לא מספיק מדהים?" מחיתי ונכנסתי לשירותים, הנחתי את הטלפון בין האוזן לכתף שלי ושטפתי ידיים. עברו יומיים מאז הפגישה שלי עם המשפחה המורחבת של תום, האמת הם היו ממש נחמדים הרגשתי כמו חלק מהמשפחה. אימא ואבא אמורים לחזור עם ניקי מלונדון בעוד שלושה ימים ואני מנצלת כל רגע בחופש שלי, אני מסתובבת חופשי בבית בלי להינעל כל היום בחדר מפחד שאני אחטוף, אני יוצאת מתי שבא לי וחוזרת מתי שבא לי. אני כבר לא יכולה לחכות לרגע שאצא מהבית הנוראי הזה ואמצא לעצמי מקום שקט ורחוק, אולי גם תום יעבור לגור איתי.
"שכבתם?" מאי שאלה בבוטות.
כמעט נחנקתי מהרוק של עצמי, "למה שנשכב?!"
"אתם יוצאים איזה חודשיים וחצי." היא ציינה.
"כן אבל חודשיים מתוכם היינו במערכת יחסים מזויפת וזה לא קשור לכמה זמן אנחנו ביחד." גלגלתי עיניים והסתכלתי על פניי במראה "אוף נראה לי שאני מקבלת עוד מעט."
"אני אקנה את הכרטיסים כל השאר יהיו אחראים על המזוודות."
"על מה את מדברת?"
"על הבריחה מהארץ, אחרי המוות שעשינו לך בחתונה של אחות של דוד את בטח תרצי לרצוח את כולנו, אני אשלח הודעה לאלי שתודיע לכל השאר." היא אמרה ברצינות.
"אני שונאת אותך." גיחכתי.
"איך את יודעת שאת אמורה לקבל? החצ'קונים הופיעו?" מאי שאלה.
"כן, אני נראית כמו פיצה עם תוספות."
"וואי איך בא לי פיצה פתאום." מאי מלמלה, "תגידי זה נורמלי שאני אביא לחבר שלי עכבר מחשב ליום הולדת?" מאי עכשיו בקניון כי היא צריכה לחפש להראל מתנה ליום ההולדת שלו שמתקרבת.
"זה תלוי, את רוצה שהוא יפרד ממך?" יצאתי מהשירותים והלכתי למטבח, הדיבורים על פיצה עשו אותי רעבה.
"חה חה את קורעת היום. נו הוא אמר לי שהוא צריך עכבר מחשב חדש כי שלו גרוע אז למה שאני לא אקנה לו את זה?" מאי אמרה מהצד השני של הקו.
"תעשי טובה, תצאי מהחנות של המכשירי חשמל ותלכי לחנות אחרת לפני שיעלה לך רעיון לקנות לו גם טוסטר." נאנחתי בעצבות שלא מצאתי משהו לאכול וסגרתי את המקרר, זה לא שלא היה אוכל פשוט לא רציתי שום דבר ממה שהיה במקרר באותו רגע.
"את יודעת מה זה רעיון טוב." מאי אמרה וניסיתי לפענח אם היא צוחקת או לא.
"בבקשה אל תקני מתנה ליום הולדת שלי," התחננתי, "עשית אותי עכשיו רעבה לפיצה, תוסיפי את כולם לשיחה."
"סבבי את תתקשרי לתום ואני אתקשר לאלי היא בטח ליד לירן ואם יהיה לנו מזל גם ליד דוד." מאי הציעה.
YOU ARE READING
הגיבור שלי
Romanceהיי קוראים לי אמה כרמלי בעיקרון החיים שלי נורמלים לחלוטין, אני בת יחידה וההורים שלי נחמדים ומאמינים בי בטירוף, אני די מקובלת בבית ספר שלי, הבנים רוצים לצאת איתי והבנות רוצות להיות חברות שלי, חבורת החברים שלי גדולה ואנחנו מקורבים ועוזרים אחד לשני כשצ...