איפה הם היום?

1K 54 20
                                    


טובבבבבב אז הרבה זמן חשבתי לעשות פרק בונוס או משהו בשביל הכיף, ידעתי איפה כל אחד נמצא אבל לא יכולתי לחשוב על דרך לשים את הכל כפרק בקיצור אני אעשה פסקה קצרה על כל דמות שתוכלו לדעת מה קורה איתה.

ובהזדמנות הזאת אני רק רוצה להגיד תודה על הכל אתם באמת מדהימים כמות הקריאות והתגובות וההצבעות באמת מפציצה לי את המוח
אני שרופה עליכם ועל התגובות שלכם תודה תודה תודההה

אמה ותום: שניהם התחתנו בטקס קטן ליד החוף הם הביאו לעולם שלושה ילדים: אלי (בת), אושר (בת) ושי (בן). היה להם חשוב להביא את הזכרונות של האנשים שאהבו ואיבדו בחיים חוץ משי שהוא מבחינתם היה מתנה כי הוא בא אחרי תקופה קשה בחיים שלהם, הם החליטו לעזוב את העיר ולהתרחק מכל דבר רע שנמצא בעיר הזאת, הם גרים כרגע בעיר אחרת בשכונה ליד הים ובכל יום שבת הם לוקחים את הילדים לחוף.
אמה הפסיקה להיפגש עם אבנר באמצע התואר הראשון שלה בפסיכולוגיה, היא עובדת בתור פסיכולוגית התפתחותית ותום עשה תואר במנהל עסקים ופתח עסק נדל"ן משלו.

אלי ודוד: הם התחתנו שנה אחרי אמה ותום והביאו לעולם שני ילדים: תומר (בן) ונועה (בת).
הם גם עברו לעיר של אמה ותום אבל גרים בשכונה אחרת.
אלי עשתה תואר בחינוך ומורה לאזרחות בתיכון, דוד עשה תואר במדעי המחשב ועובד בהייטק.

אחרי שנה של זוגיות לירן ומאי נפרדו.
מאי: אחרי הפרידה לקח לה הרבה זמן להתגבר על עצמה היא התחילה ללמוד מאוחר ובעיקר נשארה בבית אם אמה ואלי לא היו גוררות אותה. בסופו של דבר היא התחילה תואר בעיצוב ופגשה גבר בשם גיא (לא אותו אחד מ'משחק לשניים') הם התחתנו והולידו ארבעה ילדים: מור (בת), שרון (בן), עומר (בן) וטליה (בת).
מאי עובדת בתור מעצבת פנים מצליחה וגם הם עברו לעיר של אמה ותום.

לירן: אחרי הפרידה הוא נשאב לעולם הסטוצים והאלכוהול ועדיין למד תוך כדי כי הוא התחיל בזמן שמאי והוא היו ביחד. פעם אחת הוא פגש בחורה בבר לסטוץ אבל דרכיהם נפגשו שוב ושוב כי הם לומדים באותו תואר והתאהבו. שניהם התחתנו והולידו תאומים: ניצן (בת) ואביב (בת).
שניהם עורכי דין שגם עברו לעיר עם כולם.

למרות הפרידה הם נפגשים בכל פעם שיוצא להם ובימי שישי אחרי שהם שמים את הילדים בבית ספר הם יוצאים לארוחת בוקר משותפת, הם יוצאים לטיולים ביחד ואירועים והילדים שלהם שנמצאים בערך באותו הגיל התחברו והפכו להיות חברים טובים.

ליאור: אחרי שאושר מת היא נכנסה לחרדה, ליליאן דאגה לקחת אותה לפסיכולוג ולמרות התנגדותה החליטו להוריד לה פרופיל ולהוציא אותה מהצבא. היא לא עשתה הרבה עם החיים שלה עד שליליאן הביאה חברת ילדות שלה הביתה עם הילד שלה עמית והם התאהבו, הוא עזר לה לצאת מהדיכאון והחרדה שהיא נכנסה לתוכו ואפילו עזר לה להירשם לאוניברסיטה. הם התחתנו אבל לא יכלו להביא ילדים בגלל בעיה גנטית ולכן הם אימצו ילד אחד בשם יותם ומתנדבים בבית יתומים ביחד.

ליליאן: (כפרה עליה) אחרי המוות של הילד הצעיר שלה היא לא חזרה להיות עצמה, השמחה שלה פחתה והדבר היחיד שהחזיק אותה היו הילדים שלה. אחרי שהילדים של תום נולדו וליאור הביאה את הבן המאומץ שלה היא מצאה לעצמה משמעות לחיים ועברה לגור לידם כדי להיות איתם כל הזמן, היא בעיקר מפנקת את הנכדים שלה יותר מדי ומקבלת נזיפות מההורים שלהם.

ליה: היא ורועי נפרדו אחרי 3 שנים (אני יודעת עצוב), היא עברה לדירת שותפים ליד האוניברסיטה שלה ופגשה בחור שם, הם התחתנו אחרי שנה ביחד אבל התגרשו אחרי הילד השני, היא התחתנה שוב אבל התגרשה בלי להביא עוד ילדים והחליטה להתמקד בילדים שלה אבל עדיין היא יוצאת לדייטים ומחפשת את האחד שלה.

ניקי: אחרי שניקי התבגרה קצת היא גילתה מה ההורים שלה עשו לאמה, היא ידעה שמשהו חשוד בקשר ביניהם אבל לא ידעה שזה הגיע לזה,  ביחד עם ליה היא החליטה לנתק איתם קשר כשהיא התגייסה לצבא היא נחשבה חיילת בודדת, היא הייתה מגיעה לדירה של אמה ותום בשבתות עד שהיא השתחררה ועברה לגור עם חברות. בצבא היא פגשה את אוראל שאחר כך הם התחתנו ועברו לגור ביחד, הם הולידו 3 ילדים וכרגע היא עובדת בהייטק.

אני לא הולכת לעשות פסקה על ההורים שלה כי חד משמעית לא מגיע להם אני רק אגיד לכם שאחרי שכל הבנות שלהם ניתקו איתם קשר הם החליטו לעבור לגור בחול עם ההורים שלו ולא הגיעו לחתונות של אף אחת מהן (לא שהם הוזמנו).

יש לי הרגשה ששכחתי משהו אז אם עולה לכם תעדכנו אותי.

אם יש לכם כל שאלה על הספר על הדמויות על העתיד שלהם על הכלללללל תשאלו אני אשמח לענות.

זהו אנשים יפים אני נפרדת מכם בפעם האחרונה קשה לי להאמין שאני אוסיף עוד משהו לספר הזה תישארו מעודכנים לראות מתי הספר החדש יעלה ('הסיפור שלנו') ותלכו לקרוא את 'משחק לשניים'!
תודה שנשארתם וקראתם והגבתם והצבעתם אתם באמת מדהימים אני שמחה שנהניתם. כל מילה שלכם מחממת לי את הלב וגורמת לי להשוויץ לחבר שלי כי הוא היחיד שמקשיב לחפירות שלי.
בקיצור תודה תודה תודה תודה שיהיה לכם חיים מאושרים אני מאוהבת בכם!

הגיבור שליWhere stories live. Discover now