KANLI AY II

25.6K 1.1K 141
                                    

Ante,

Bedenimi ısıtmanın bir yolunu buldular. Ancak ruhum, üzerinde soluklandığımız buz kütleleri kadar soğuk ve devinimsiz. Beni izlediğin anları anımsadığımda, gözümün önüne düşenlerin birer sanrıdan ibaret olduğunu bile bile elimi uzatıyorum. Ah Ante, dokunamıyorum. Sınandığım tek şey acıyla yoğrulan devasa bir boşluk. Ve ben o boşluğun ucunda bir bez bebek gibi sallanıyorum.

Bedenimi kurtarırken, ruhumu esir eden anahtarı heybende götürdüğünü biliyor musun? Belki de bir yerlerden, dudaklarında düzmece bir tebessümle beni izliyorsun.

Buradayım. Her gece ay ışığının altında durup yaşadıklarımızla baş etmeye çalışıyorum. Beni o dipsiz mezara nasıl diri diri gömdüğünü, sonra parmaklarınla kazıyarak nasıl çıkardığını düşünüyorum. Hangisinin daha fazla canımı yaktığını anlayamıyorum. 

Hiç kimse inanmıyor. O karanlık gözlerini üzerinden ayırmadığın ay yeniden kızarıyor. Hiç kimse görmüyor. Ay oluk oluk kanıyor. Ante, alnımdaki yara izi sızlıyor. Daha fenası, onca zamandan sonra zihnim ilk kez kokunu duyumsuyor.

Ve yabancı bir ses fısıldıyor, beni çağırıyor;

"Ayın kayıp meleği, seni bekliyorum. "

❄️

Merhaba! KANLI AY 2 KİTAPTAN OLUŞUYOR VE IKINCI KITAP TRENDYOL ILE BKM KITAP SITESINDE 99 LIRA. ISTEYENLER FAYDALANABILIR🖤

İnstagram: _durumavii

UZAK IŞIKLAR "Kanlı Ay"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin