4. Rozhodnutí

374 19 1
                                    

Pohled Andy:
   Když jsem vešla domů, moje máma na mě hned vyjela s tím, že jdu o deset minut později. Nenávidim to, jak moc jsou moji rodiče starostliví. Chvíli jsme se hádaly a pak se mamka zeptala, kde jsem byla. Odpověděla jsem jí, že s Mary. Nechtěla jsem, aby ještě se mnou řešila nějaký kluky.
   Cestou nahoru do pokoje mě zastavil můj třináctiletej bratr. ,,Proč tě sleduje House na instagramu?" Cože?! můj bratr má instagram? Nečekala jsem, že mu to rodiče dovolí. ,,No, je to můj novej spolužák." ,,Cože?! a přineseš mi jeho podpis?" začal se vyptávat na všechno možný. Už jsem to nevydržela a zabouchla jsem se v pokoji. Lehla jsem si na postel a projížděla si ig. Pak jsem začla přemýšlet. Kuba nebo Dominik? Dominik se mi líbí už několik let a Kubu znám jen chvíli, ale zase ten pocit, když mě Kuba chytl za ruku, byl úplně něco novýho. Nakonec jsem si řekla, že se rozhodnu až po tý večeři s Dominikem.

Pohled Kuby:
   Přijel jsem domů. Hned jsem šel do pokoje. Je tady takový ticho. Natočil jsem jedno video a pak jsem si šel už lehnout. Přemýšlel jsem o Andy. Ona je hrozně hezká a vtipná. Dokonce mě ani nezná přes yt, je přímo perfektní. Líbí se mi. Zítra ve škole ji pozvu na večeři.
   Usnul jsem docela rychle, protože jsem byl už hodně unavenej. Ráno jsem se vzbudil se skvělou náladou. Dokonce jsem i stíhal do školy.
   Vešel jsem do třídy a Andy už tam byla. Sedl jsem si vedle ní, sebral jsem všechnu moji odvahu a zeptal jsem se: ,,Andy, nešla bys se mnou dneska na večeři?" hrozně moc mi bušilo srdce. ,,Promiň, ale já dneska jdu na večeři s Dominikem." S Dominikem?! Kdo je sakra Dominik? ,, Aha a kdo je ten Dominik? Tvůj novej přítel?" musel jsem se zeptat. ,,Nene, to je brácha mého nelepšího kamaráda a je to i můj soused." Najednou mě přepadl takovej smutek.
   Celý den jsem s ní ve škole skoro nemluvil. Po škole jsem šel domů. Lehl jsem si na postel, pustil jsem si písničky a smutněl. Já vim, ona je hrozně hezká, mohlo mě napadnout, že po ní půjde i někdo jiný, ale ten pocit co jsem měl na tom mostku, když jsem ji chytl za ruku, mě asi nikdy nepřejde. Z toho přemýšlení jsem usnul.

Pohled Andy:
   Za půl hodiny se mám s Dominikem sejít před domem. Jsem hodně nervózní. Vzala jsem si na sebe to nejhezčí oblečení, co jsem našla. Upravila jsem si vlasy a sbalila jsem si všechny věci, co potřebuju do malého batůžku.
   Když jsem vyšla z domu, Dominik už tam byl. Pozdravil mě a šli jsme. Celá ta večeře neprobíhala nějak zajímavě. Zaplatil za mě. V tý restauraci jsme byli asi hodinu a půl. Když jsme šli zpátky, cítila jsem, jak mě Dominik chytl za ruku. Propletli jsme si prsty a tak jsme došli až domů. Před mým domem mě Dominik zastavil. Opřel mě o zeď. ,,Víš, že jsi hrozně hezká a milá holka?" zeptal se mě. Ani jsem nestihla odpovědět a začal se přibližovat. Já jsem byla zády opřená o zeď a byla jsem mezi jeho rukama, které byly taky opřené o zeď. ,,Počkej" musela jsem ho zastavit ,,já jsem se ještě nikdy nel-" nestihla jsem to doříct. ,,Nevadí, to zvládneš." Pošeptal mi do ucha. Zase se přiblížil a najednou se to stalo, můj první polibek. Odtáhl se ,,Dobrou" řekl mi a odešel. Já jsem tam ještě chvíli stála. Pak jsem zašla dovnitř. Šla jsem do pokoje a pak jsem si to uvědomila. To co cítím k Dominikovi je asi silnější, než to co ke Kubovi, ale s Kubou bych furt chtěla být kamarádka.
   Další den ve škole se mě Kuba zeptal, jestli bych nechtěla jít k němu domů. Odpověděla jsem, že jo. Po škole jsme teda šli k němu. Z toho domu jsem zatím viděla jenom jednu místnost, takže když jsem uviděla ostatní, užasla jsem. Tak moderní barák. ,,Nepůjdem ke mně do pokoje?" zeptal se mě. ,,ale jo, proč ne." Bylo vidět, že to tam je pro víc lidí než jen pro jednoho. Vešli jsme do jeho pokoje. No hezčí pokoj jsem ještě neviděla. ,,Co budeme dělat?" zeptal se Kuba. ,,Nevim, navrhni něco ty." nerada totiž něco takovýho vymýšlim já. ,,Tak co film?" Souhlasila jsem a zapli jsme si Strážce galaxie. Sedli jsme si k němu na postel. Tenhle film jsem nikdy neviděla, ale byl super.
   Jakmile zkončil Kuba se na mě podíval a usmál se. ,, Tak co, jak se ti líbil film?" zeptal se. ,,Byl fakt super" řekla jsem s radostí. ,, Víš, já ti musim něco říct," začal Kuba ,,už od chvíle, co jsem tě viděl se mi líbíš." Překvapilo mě to. Kuba se začal přibližovat tak jako včera Dominik. ,,Promiň, ale já nemůžu. Ono totiž včera s Dominikem no, my jsme se dali tak nějak dohromady." Viděla jsem zklamání v jeho tváři. Dokonce se mu hrnuly slzy do očí. Hned jakmile jsem to spozorovala, objala jsem ho. ,,Promiň, nechtěla jsem ti ublížit. Si pro mě hrozně důležitej a nechci tě ztratit." ,,Neztratíš neboj, jenom, když jsme včera byli na tom mostku, cítil jsem se hrozně dobře." Tohle jsem nečekala. Mám ho fakt hrozně ráda, ale spíš asi jako kamaráda. ,,Pro mě to bylo taky super, ale chci, aby jsme byli kamarádi, protože se bojim, že by se náš vztah ukončil špatně a já bych o tebe přišla." Až se Kuba uklidnil a pochopil to, pustili jsme si další díl Strážců galaxie. Pak už jsem musela jít, tak jsme se obejmuli a já šla domů. Byla jsem ráda, že se to všechno vyřešilo.

Já vím, že asi všichni budete za to, aby chodila s Kubou, ale počkejte si.

Já a 4 YouTubeři...[House, Wedry, Baxtrix, Herdyn]Kde žijí příběhy. Začni objevovat