9. City

300 15 4
                                    

Pohled Štěpána:
Ráno jsems vzbudil hodně brzo, tak jsem si šel udělat snídani a kafe. Usnul jsem brzo, protože jsem byl smutnej z toho, jak se Andy bavila s Pavlem, jak se na sebe dívali, jak na ní šahal. Andy se mi hodně líbí. Chtěl bych s ní být. Já vim, že Pavel je asi hezčí než já a asi i vtipnější jak já, ale prostě mi oni dva spolu nějak neseděj.
K snídani jsem si udělal míchaný vajíčka s toustem. Když už jsem to měl skoro snězený, slyšel jsem, jak se otevřely dveře od nějakýho pokoje. Pak jsem viděl Andy, jak schází po schodech. ,,Dobré ráno!" pozdravila mě milým hlasem. ,,Dobré." odpověděl jsem jí sklesle. ,,Štěpo, co se děje, víš, že mně to říct můžeš." řekla a sedla si na židli vedle mě. ,,No dobře, jak myslíš, stejně se to jednou dozvědět musíš. Tak že k věci. Já tě........mám moc rád."
,,Vždyť já taky Štěpo."
,,No, ale jakože se mi líbíš a asi tě....miluju."
Podívala se na mě. ,,Štěpo víš, já tě má..." nestihla to ani doříct a políbil jsem ji. Ona se odtrhla. ,,Promiň, ale mně se líbí Pavel." To už jsem nezvládl. Rychle jsem odběhl do koupelny, protože jsem věděl, že u mě spí Lucas. Sedl jsem si do vany a brečel.

Pohled Andy:
Bylo mi ho hrozně líto, nechtěla jsem ho zranit. Koukla jsem se nahoru za ním, jak odcházel. Pak jsem si všimla, že Pavel stojí nahoře u zábradlí. Doufám, že nás nesledoval. Sešel dolů. ,,Jak dlouho tam stojíš?" hned jsem se ho zeptala. ,,Asi 10 minut. Slyšel jsem to." teď jsem se cítila strašně trapně. ,,Myslim si, že by jsme si měli promluvit, ale nechci, aby nás nikdo slyšel, tak pojď ke mně." řekl. ,,Dobře, půjdem, ale nejdřív se musim kouknout na Štěpu. Sice ho nemám ráda tak jak on mě, ale furt ho mám moc ráda jako kamaráda a nechci, aby neše kamarádství skončilo." když jsem to dořekla, šla jsem nahoru. Pavel šel mezitím k sobě. Zaklepala jsem na dveře koupelny. ,,Štěpo, pusť mě dovnitř prosím." Neodpovídal a ani neotevřel. Začla jsem se docela bát. ,,Tak alespoň něco řekni, ať vim, že si v pohodě." Najednou se otevřely dveře. Vypadal, že to zvládá hodně špatně. Objala jsem ho. ,,Promiň, nechtěla jsem ti ublížit. Nechci tě ztratit. Mám tě taky moc ráda, ale už od začátku tě beru jako Kubu, takže jako kamaráda, fakt hrozně se ti omlouvám. "pošeptala jsem mu do ucha. ,,Já vim, budu v pohodě, jenom se s tím budu muset chvilku vyrovnávat. Budu se snažit tě brát taky jako kamarádku." řekl mi. Odtáhli jsme se od sebe a on šel dolů. Já jsem šla za Pavlem. Vešla jsem do jeho pokoje a zavřela dveře. Sedla jsem si vedle něj na jeho postel. ,,Hele, já to zvládnu, vim, že ty mě asi nemáš rád tak jako já tebe. Zvládnu to. Jen mi řekni, co ke mně cítíš."
,,Taky jsem nad tím hodně přemýšlel a nakonec jsem si uvědomil, že to asi cítím stejně."
Nečekala jsem to. Usmála jsem se na něj. On se posunul ke mně a přibližoval se a pak se to stalo, políbili jsme se. On se musel docela dost ohýbat, protože je mezi náma asi dvaceti centimetrovej rozdíl. Když jsme se zase vzdálili, usmáli jsme se na sebe. On mě chytl za ruku.
,,Miluju tě." zašeptal.
,,Taky tě miluju." řekla jsem mu. Byla jsem hrozně šťastná. Potom jsme šli dolů. Dole už seděli u stolu Radek s Lucasem. Štěpán seděl na gauči. Furt byl dost smutnej, ale už nebrečel. ,,Vy jste byli spolu?" zeptal se Radek. ,,Já ti to řeknu potom." řekla jsem a očima poukázala na Lucase. ,,Jo, jasně chápu. Chcete snídani? Udělali jsme s Lucasem toasty." S Pavlem jsme přikývli a šli si sednout k nim. Chvilku po nás přišel i Kuba. Nasnídali jsme se a přemýšleli o tom, co budeme dneska dělat. Dohodli jsme se, že zajdeme na bowling a pak do kina. Naštěstí se do odpoledne Štěpán už srovnal a šel s náma. Hráli jsme po dvou. Já jsem hrála s Pavlem, Lucas s Radkem a Kuba se Štěpou. Na začátku to vypadalo, jakože vyhraje Ráďa s Lucasem. Nakonec jsme vyhráli já s Pavlem. Kubovi se Štěpou to vůbec nešlo, takže byli celou dobu poslední. Jakmile Pája dal na poslední hod strike, věděli jsme, že jsme vyhráli. Já jsem začla jásat a obejmula Pavla. Pak jsem se koukla na Štěpánův smutnej obličej. Zase mi ho bylo líto, ale to, kdo se mi líbí neovlivnim.
Když jsme šli do kina, Ráďa koupil Lucasovi popcorn. On je tak hodnej, nejprve ho naučí plavat, pak s ním hraje bowling a nakonec mu i koupí popcorn. My jsme si s Pavlem koupili jeden dohromady a kluci si koupili každej svůj. Šli jsme na ten novej StarWars. Sedla jsem si mezi Pavla a Lucase. Pavel mě tak uprostřed filmu chytil za ruku. Drželi jsme se až do konce. Bylo vidět, že si to Lucas moc užil. Do kin my totiž taky moc nechodíme. My jsme takový antisociálové.
Když jsme se vrátili domů, bylo asi deset hodin a Lucas se Štěpánem už byli unavený, takže si šli lehnout. Jakmile odešli, rozhodli jsme se říct Kubovi a Ráďovi o našem vztahu. Oba dva to docela překvapilo, ale přáli nám to. Štěpánovi jsme se to rozhodli říct až později. Bojim se, že by to psychicky nezvládl. Povídali jsme si asi do půl dvanáctý. Kluci se mi totiž snažili vysvětlit, jak se natáčí a co všechno musej udělat. Nečekala jsem, že toho je tolik a že to zabere tak hrozně moc času. Stejně jsem to moc nepochopila, ale nevadí. Pak už jsme si šli lehnout i my. Ještě, než jsme si s Pavlem šli do svých pokojů mě zastavil. Namáčkli jsme se na sebe a dlouho si koukali do očí. ,,Máš tak krásný oči." řekl mi Pája. ,,Ty si krásnej celej, miluju tě." ,,Já tebe taky a ty to víš." znova jsme se políbili. Je to tak skvělý. Ani k Dominikovi jsem nikdy nic takovýho necítila. K nikomu. ,,Dobrou Andy." ,,Dobrou Pájo." řekli jsme si a šli jsme do pokojů. Já jsem si lehla vedle Lucase. ,,Andy, ty chodíš s Pavlem?" překvapilo mě, že nespí. Nevěděla jsem, co mu mám říct. Je už velkej, tak mu asi řeknu pravdu. ,,Jo Luky, chodim a je to druhej nejlepší člověk v mým životě. První si ty." on se usmál a řekl: ,,Taky tě mám nejvíc ze všech rád a druhej je Radek. Jsme dobří kamarádi. Je moc super." Byla jsem ráda, že si našel nějakýho kamaráda. Sice o sedm let staršího, ale co. Lucas totiž žádný kamarády nemá, protože je jako já před třema týdnama. Akorát já jsem měla to štěstí, že jsem si nějakou trosku jako já k sobě našla a ta troska ze mě udělala to, čím jsem teď.

Tak jo, konečně vztah s Youtuberem. Chtěla jsem tuhle ff udělat dlouhou, ale nakonec bude mí asi jenom něco okolo třiceti dílů. Doufám, že nevadí.

Já a 4 YouTubeři...[House, Wedry, Baxtrix, Herdyn]Kde žijí příběhy. Začni objevovat