40. Poslední část

166 6 1
                                    

Po devíti měsících Andy porodila zdravého syna jménem Matěj. Bylo to 9 nejšťastnějších měsícu v jejím životě, protože okolo sebe měla své nejbližší. Na začátku září měla s Ráďou svatbu, kterou si neuvěřitelně užila a na které také Pavel představil svou novou přítelkyni Míšu. Štěpán stále vede svůj vztah s Mary a Kuba si bohužel ještě nikoho nenašel. Každopádně zpátky k Ráďouvi a Andy. Ty spolu vychovávali Matěje a v jeho tří letech se dozvěděli, že čekají další miminko. Tentokrát to však byla holčička jménem Eliška. Ráďa se živil natáčením videí na YouTube až do svých třiceti let a Andy si po mateřeské našla práci v nedaleké restauraci jako servírka. Jakmile dovršila Eliška šesti let, rozhodli se, že začnou cestovat. Každý rok navštívili jinou zemi. Takže nakonec všichni žili spokojený život. Mary se Štěpou měli jedno díťe a to chlapečka jménem Erik. Pavel s Míšou měli 2 holčičky Lucku a Báru. Kuba si po čase našel přítelkyni, ale děti nikdy neměl. Každý rok všichni jezdili na hory a v létě do Chorvatska, takže se vídali docela často.

Konec je tady. Omlouvám se, že jsem to najednou prostě takhle shrnula, ale nechtěla jsem aby to bylo hodně dlouhý. Chci poděkovat všem, co si příběh celý přečetli a těm, co i hlasovali pro nějaké části. Poděkování patři i těm asi deseti lidem, co si hned přečetli novou část, když jsem jí vydala. Možná napíšu i další příběh, ale už to nevude fanfikce o youtuberech. Zatím se s váma loučím.

🎉 Dokončil/a jsi příběh Já a 4 YouTubeři...[House, Wedry, Baxtrix, Herdyn] 🎉
Já a 4 YouTubeři...[House, Wedry, Baxtrix, Herdyn]Kde žijí příběhy. Začni objevovat