37. Novej dům

110 6 0
                                    

Pohled Radka:
Ráno jsem se vzbudil dřív než Andy. Nechtělo se mi stávat, takže jsem ještě chvíli ležel a přemýšlel. Nakonec jsem se rozhodl, že nám asi zařídim nějakej dům. Chci se o to dítě taky starat a ne jenom jezdit k ní domů na návštěvy. Vzal jsem si do ruky telefon a zkusil něco najít. Hledal jsem nějakej menší rodinej domek tady ve městě, protože Andy furt chodí do školy a jsou tady její rodiče a prostě všechno. Naštěstí jsem našel jeden domek poblíž jejího domu u rodičů. Byl hezkej a dokonce i se zahradou. Vstal jsem z postele a šel někam pryč, abych zavolal na číslo majitele toho domu.
Nějak jsme to domluvili a dneska si ho mám jít prohlídnout, takže se i dneska Andy zeptám, jestli tam se mnou bude bydlet. Udělal jsem si dole rovnou snídani a sedl si ke stolu. Najednou jsem zaslechl kroky po schodech. ,,Čau taťko." řekl Štěpán a sedl si ke mně. ,,Zakazuju ti mi tak říkat." řekl jsem s pobavením a dál jedl. ,,Nazdar táto." zaslechl jsem zase po chvíli od Kuby. Štěpán se zasmál. ,,Hej, neříkejte mi tak!" řekl jsem taky tak trochu se smíchem. Vstal jsem, umyl nádobí a sedl si zase zpátky. ,,Tak už jsi vymyslel, co budeš dělat?" zeptal se mě Kuba. ,,Ano, vymyslel. Našel jsem tady ve městě jeden hezkej domek, tak se tam s Andy přestěhujeme a než něco řeknete, tak vim, že jste říkali, že se odstěhujete vy, ale už je pozdě. Klidně se stěhujte kam chcete, klidně tady zůstaňte, mně je to jedno, ale my budeme bydlet tam." řekl jsem. ,,No tak ok, ale já už jsem si teda taky dům našel." řekl Kuba. ,,Cože? Takže já tady teda asi zůstanu, protože jsem se na nic nekoukl." řekl Štěpán. ,,Dobré ráno." ozvalo se ze schodů. ,,Alee mamka je tady." řekl Kuba. ,,Tak ještě jednou mi takhle někdo řekne a nebavim se s ním." řekla Andy a sedla si k nám. Kuba se Štěpánem se začli smát. Když se uklidnili, rozhodl jsem se Andy zeptat na ten dům.
,,Ehm, hele Andy, já bych se tě chtěl na něco zeptat."
,,No, povídej."
,,Já jsem se dneska ráno koukl na internet a našel jsem tam takovej hezkej dům tady ve městě. Nechtěla byses tam se mnou přestěhovat?"
,,Jasně, že jo. Taky jsem se tě chtěla zeptat, jestli nechceš bydlet spolu."
,,Fakt?! Tak to je super."
Řekl jsem a objali jsme se. ,,Ježiš, to je jak žádost o ruku." řekl Kuba. My jsme se na něj jenom otráveně podívali. ,,Buď ticho." řekli jsme nastejno a zase se otočili na sebe. ,,Dneska ve tři si to tam máme prohlídnout." řekl jsem. ,,Tak ok. Já dneska asi zajdu za Patrikem a za Mary a řeknu jim to." řekla. Přikývl jsem hlavou. ,,Já taky dneska zajdu do města." řekl jsem.

Pohled Andy:
Napsala jsem teda Mary a Patrikovi, že se sejdeme na náměstí. Oba dva naštěstí mohli hned teď, takže jsem hned i vyšla. Když už jsem měla náměstí na dohled, tak jsem si všimla, že už tam oba seděli na lavičce. Sedla jsem si k nim a pozdravili jsme se. ,,Tak co jsi chtěla tak důležitýho?" zeptal se mě Patrik. ,,Takže, je to docela hodně velká novinka a úplně mi změní život." začla jsem. ,,Tak se vymáčkni." řekla Mary. ,,Jo, jasně. Poprvé jsem se vyspala s Ráďou...." ,,Tak to gratuluju, ale tohle jsi mohla napsat i po zprávách." řekla Mary. ,,To totiž není všechno. Jaksi jsem pak otěhotněla, takže čekám dítě." dořekla jsem konečně. Když jsem se na ně koukla, tak na mě jenom koukali s otevřenou pusou. ,,Ehm dobře a co teď budete dělat?" zeptal se Patrik. ,,Ráďa mi nabídl, že bysme se mohli nastěhovat spolu do novýho domu no a já jsem to přijmula." odpověděla jsem. ,,A kam se budete stěhovat?" zeptala se mě smutně Mary, protože si asi myslela, že se odstěhujeme někam pryč. ,,Neboj se. Budeme bydlet furt tady ve městě." odpověděla jsem. Potom se mě ptali ještě na spoustu otázek a na většinu z nich jsem ani nedokázala odpovědět. Jednou se mě ale Patrik zeptal na jednu dost dobrou otázku. ,,A vezmete se vůbec nebo ne?" ,,No já nevim. Tohle asi není moc na mně. Jde o to, že já mám vlastně jenom rodinu a kamarády, ale Ráďa má i stovky tísíce diváků a fanoušků, takže nevim." odpověděla jsem. ,,To máš pravdu. Přemýšlíme jenom nad tebou, ale při tom to Ráďa bude mít hodně těžký." řekla Mary. ,,Jo to asi jo. Každopádně já už asi musim jít jdeme totiž na prohlídku toho domu." řekla jsem. Rozloučili jsme se a šla jsem zpátky ke klukům. Když jsem tam došla, tak už byl Ráďa doma. Objala jsem se s ním a koukla na ostatní. Nevim proč, ale tak divně se na mě usmívali. ,,Tak, můžeme jet?" zeptal se mě Ráďa. Přikývla jsem a odešli jsme. ,,Hele, proč se na mě kluci tak divně usmívali?" zeptala jsem se ho v autě. ,,Nevim." odpověděl takovým hlasem zvláštním hlasem. ,,No, ale každopádně, už jsme tady." přerušil to trapný ticho. Vystoupili jsme z auta a on ukázal na nádhernej docela i velkej dům se zahradou. ,,Cože? Takovejhle dům, myslele jsem, že bude menší." řekla jsem. ,,Nelíbí se ti?" zeptal se a otočil se na mě. ,,Líbí a to moc, ale nemůžeš ho platit sám. Já sice mám ušetřený nějaký peníze, ale to je asi jenom tak na tři měsíce." řekla jsem starostlivě. ,,Já mám peněz dost, takže si nedělej starosti." řekl a chytl mě za ruku. ,,Ne, to ne. Taky si alespoň na chvíli najdu nějakou brigádu a budu to platit s tebou." řekla jsem. ,,Ne. Nebudeš si nic hledat. Opravdu mám dost. Věř mi a mně to nevadí, jestli si děláš starosti o tohle. Už se o tom nebudem bavit ano? Čekají na nás vevnitř." řekl. ,,Ok." řekla jsem a šli jsme dovnitř. Prošli jsme si ho a myslim si, že lepší dům jsme si najít nemohli. Má úplně všechno. ,,Tak co? Berete?" zeptala se nás ta paní se kterou jsme to procházeli. My jsme se s Ráďou koukli na sebe a souhlasně odpověděli. ,,Ano." ,,Tak super. Můžete se už klidně začít stěhovat a ještě vám pak napíšu ohledně všeho ostatního. Tady máte klíčky a nashledanou." řekla a odešla. ,,Tak, oficiálně bydlíme spolu." řekl Ráďa. ,,Jojo, ale teď už to fakt musíme říct rodičům." řekla jsem. ,,To máš pravdu, ale nejdřív tě ještě někam vezmu."

Okay, dneska to je docela napínavej konec, takže se budu snažit to napsat co nejdřív. Taky se omlouvám, že jsem hrozně dlouho nenapsala novou část. Už mě to moc nebaví, ale nebojte, příběh dokončím. ;)

Já a 4 YouTubeři...[House, Wedry, Baxtrix, Herdyn]Kde žijí příběhy. Začni objevovat