2. Někdo novej

526 22 6
                                    

Pondělí
   Ahhh, dneska je škola. Sice už jsem ve třeťáku, ale na to vstávání si nikdy nezvyknu. Ještě jsem dneska vstávala o půl hodiny dřív než normálně, abych se stihla nalíčit. Vyrazila jsem do školy a už při cestě jsem měla pocit, že se dneska stane něco důležitého.
   Před školou se na mě všichni dívali. Čekala jsem na Mary. Když konečně přišla šly jsme do třídy. Jakmile jsme vešly, celá třída ztichla. Kluci se na nás dívali jako na anděly a holky naopak nenávistně. Daly jsme si tašky tam, kde sedíme a sedli jsme si spolu na lavici. Já sedim naštěstí sama. Nechala jsem si telefon v kapse u bundy, tak jsem si tam musela dojít. Když jsem šla, zastavil mě Tomáš a řekl, že mi to sluší. Já jsem odpověděla, ať jde k čertu, protože mě od prváku šikanuje. Dost mě to zaskočilo, protože na mě nikdy tak milej nebyl.
   Sedla jsem si zpátky, ale už zvonilo, tak Mary šla zpátky do její lavice. Těsně po zvonění vešel do třídy jeden kluk, kterýho jsem nikdy neviděla. Půlka třídy na něj koukala jako na boha. Dokonce i kluci a to mi terve přišlo divný. Holky, ty jsem chápala.
   Byl vysokej, měl úžasný vlasy, tmavě hnědé oči a dokonce i tělo měl docela hezký. Jediný volný místo bylo vedlě mě. Šel ke mně a zeptal se, jestli je tady volno. Odpověděla jsem, že ano a usmála jsem se. On mi úsměv oplatil a sednul si. ,,Jak se jmenuješ?" zeptal se mě. ,,Andy" odpověděla jsem ,,a jak ty?" trochu ho to zaskočilo, ale pak rychle odpověděl: ,,Váňa, Jakub Váňa." Musela jsem se zasmát, protože to řekl jako Bond, James Bond a dokonce i tím hlubokým hlasem. Pak přišla už učitelka, tak jsem byla zticha.
   V půlce hodiny jsem viděla koutkem oka, že se na mě Kuba kouknul. Koukla jsem se na něj taky, ale on rychle zabořil zrak zpátky do sešitu.
   Konečně zazvonilo na přestávku. ,,Jak zní tvoje celé jméno?" zeptal se Kuba. ,,Jo, jmenuju se Andrea Horáková." Skoro jsem to ani nestihla doříct a hned se všichni nahrnuli ke Kubovi. ,,Čau Housi" ,,OMG, to je House" ,,můžu fotku?" Byla jsem snad jediná, kdo ho nezná? Musela jsem z toho davu jít pryč, tak jsem šla za Mary, která ho naštěstí taky nezná.
   Konečně zazvonilo a všichni se tak nějak vrátili zpátky na místo. Sedla jsem si zpátky a zeptala jsem se Kuby co to bylo. ,,No víš, já jsem docela známej na Youtube" Nevěděla jsem, co to je tak jsem se zeptala. Vysvětlil mi to a já to koněně pochopila. ,,To je dobře, že mě neznáš. Alespoň s někým se tady bude dát povídat" řekl a já jsem přikývla ,,asi jo." Zase přišel učitel, tak jsme byli zase ticho.

  Konečně konec. Konec prvního dne. Šla jsem hned domů. Cestou jsem potkala Patrika.

J: Hele Patriku, znáš nějakýho House z Youtubu?
P: No jasně, je mega super sleduju ho hodně často.
J: Aha a překvapilo by tě hodně, kdybych ti řekla, že chodí k nám do třídy?
P:Cožeeeee? Jakože House jakože Jakub Váňa?
J: No.....jo

   Za tu chvili jsme už došli domů. Objali jsme se a rozloučili. Jakmile jsem došla domů, hned jsem zapla telefon a nainstalovala si Youtube. Vyhledala jsem si House a.... Cože, on má 800 000 odběratelů?! Koukla jsem se na pár jeho videí a Patrik měl pravdu, je super a i docela vtipnej.

   Už jsem se pomalu chystala spát, tak jsem si vypla telefon a tak za pět minut mi přišlo oznámení:

Uživatel jakub.house vás začal(a) sledovat.

   Hned jsem ho začla sledovat zpátky. Koukla jsem se na jeho ig, má tam hezký fotky a asi nemá ani holku, jelikož tam nemá žádnou takovou fotku. Jak jsem si tak prohlížela jeho fotky, uvědomila jsem si, že se mi docela líbí. Je fajn.
  No, po tom co jsem si prejela celej jeho účet jsem šla konečně spát.

No, tak druhá část je za mnou. Dost mě to baví, a ještě k tomu jsou korona prázdniny, tak budu mít dost času. Napište zase nějaký ty názory.

Já a 4 YouTubeři...[House, Wedry, Baxtrix, Herdyn]Kde žijí příběhy. Začni objevovat