28. Koupaliště

130 6 0
                                    

Pohled Radka:
Vešli jsme na nějakou malou cestičku lesem, která podle Mary vedla ke koupališti. Všude na ní byly kořeny a dokonce i docela vysoká tráva, takže jsme všichni opatrně našlapovali. Šel jsem vedle Andy a povídali si o různých věcech. Zrovna teď jsme si povídali o filmech, který máme rádi a který zase ne, ale najednou Andy zakopla o kořen a padala dolů. Rychle jsem ji chytil za ruku. Naštěstí byla těsně nad zemí. Zvedl jsem jí nahoru tak, že byla hodně blízko přede mnou. Koukal jsem jí do očí a ona mně. ,,Děkuju za záchranu." přerušila tuto nádhernou chvíli a zase pokračovala v cestě. Po chvíli už jsme se dostali do toho menšího městečka a konečně jsme šli po normálním chodníku. ,,Tady bysme už jenom měli zatočit a......jo, už to vidim." řekla Mary a ukázala na takový menší koupaliště. Bylo to spíš takový jezero, ale s překvapivě čistou vodou. Když jsme přišli blíž, začli jsme se dohadovat, kam si dáme věci. ,,Já chci na sluníčko, aby mi bylo teplo." říkala Mary. ,,Zbláznila ses? Nechci se spálit a ještě k tomu mi bude svítit do očí." řekl zase Kuba. Docela dlouho se tam dohadovali. ,,Víte co? Kdo chce jít do stínu, jde se mnou, kdo chce na sluníčko, jde s Mary." navrhl jsem a rozešel se do stínu. Šel se mnou samozřejmě Kuba a dokonce i Andy. Štěpán s Mary šli za náma, ale věci si dali skoro hned vedle nás na sluníčko.

Pohled Andy:
Vzala jsem z batohu svůj ručník a rozprostřela ho na zem. ,,Tak já už jdu do vody!" řekl Kuba a rozutekl se k vodě. ,,Já jdu taky!" řekla jsem já a běžela taky. Vkročila jsem do vody a byla extrémně ledová. Pomalinku jsem šla dál a dál. Vodu už jsem měla asi v půlce stehen a to jsem byla asi dva metry od břehu. Najednou se za mnou někdo rozběhl, vzal mě do náruče, běžel se mnou víc do vody a hodil mě tam. Hned jak jsem se vynořila jsem zjistila, kdo to je. Byl to Ráďa. Popravdě jsem to věděla, jenom jsem se chtěla ujistit. ,,Heeej!" křikl jsem na něj se smíchem a cákla na něj vodu. On jí cáknul taky a tak začla válka. ,,Dobře, dobře, mír." řekl, když bylo jasný, že vyhrávám. Souhlasila jsem. Potom jsme ještě chvíli tak nějak blbli. ,,Víš ty co?" zeptal se mě najednou. ,,Co?" ,,Vidíš tamhleten ostrůvek?" řekl a ukázal na malej ostrov asi s šesti stromama. ,,Vidim no." odpověděla jsem. ,,Tak tam přesně teď poplavem." řekl Ráďa a začal tam plavat. Hned jsem plavala za ním. Bylo to dost daleko, takže jsme se docela vysílili. Připluli jsme k němu a sedli si na velkej kámen, co tam byl.
R: ,,To mi dalo docela zabrat."
J: ,,Mně taky a co tady teď budeme dělat?"
R: ,,Potřebuju ti něco říct a tam bylo moc lidí." řekl a přisunul se blíž ke mně.
J: ,,Tak povídej."
R: ,,Jasně. Přemýšlel jsem a to docela dost. Sice ne dlouho, ale intenzivně a...." chytl mě za ruku ,,asi nedokážu být jenom kamarád. Sice vim, že to je tak na dva týdny, ale nedávám to. Chci s tebou být."
J: ,,A víš ty co? Máš pravdu. Taky to moc nezvládám, ale před ostatníma bych byla jakože jsme furt jen kamarádi. Udělal bys to pro mě?"
R: ,,Jasně. Pro tebe všechno."
Když to dořekl, tak jsme se k sobě začli naklánět a políbili jsme se. Když jsme se odtáhli, tak jsem si ho očima projela. Chvíli jsem se koukala jenom na ty břišáky. Zřejmě si toho všiml. ,,Líbí se ti můj těžce vydřenej sixpack?" zeptal se a usmál. ,,Jasně, komu by se nelíbil." odpověděla jsem. On si najednou stoupl, chytl mě za zápěstí a ruku mi dal na jeho břicho. ,,Klidně si můžeš šáhnou a to kdy cheš." řekl a trochu se zasmál. Tak tohle miluju. Šahala jsem na ně docela dlouho. ,,No dobrý, tak plaveme zpátky?" zeptal se a popošel blíž k vodě. Přikývla jsem a začli jsme zase plavat. ,,Počkej ještě!" křikla jsem na něj tak v polovině. ,,No, co je?" řekl a připlaval ke mně. ,,Jak dlouho to budeme skrývat?" zeptala jsem se.
R: ,,Úplně nevim. Asi tak třeba okolo tří nebo dvou týdnů?"
J: ,,Jo, jasně. Tak to snad zvládnu a asi napíšu na instagram, že jsem se s Pájou rozešla, ať to pak nevipadá divně, když jsme spolu."
R: ,,Jasně, to udělej."
Dopovídali jsme si a dál plavali zpátky. ,,Ale ale, co jste tam dělali?" zeptal se Štěpán a nadzvedl obočí. ,,Nic, jenom nals zajímalo, co tam je a tak." řekl Ráďa a šel na břeh k našim věcem. Vytáhl si ručník z batohu a sedl si na ten můj. ,,Jasně a čím se mám utřít já?" řekla jsem pobaveně a hodila rukama. ,,Půjčim ti svůj." řekl a podal mi jeho ručník. Utřela jsem se a sedla si k němu. ,,Nepůjdem si něco koupit?" zeptal se mě. ,,Jo, klidně." odpověděla jsem a hrabala v batohu peněženku. ,,Ježíš, já jsem si asi nevzala peněženku." řekla jsem a podívala se na Ráďu. ,,Nevadí, něco ti koupim." řekla vzal mě za ruku. Vstali jsme a šli k jakýmusi bufetu. Objednali jsme si kofolu a nějakou zmrzlinu. Sedli jsme si tam na lavičky a Ráďa začal povídat o různých jeho kamarádech z youtuba a o tom, jak se s nima musim potkat. ,,Hele, my už asi půjdem, jdete taky?" přišel k nám Kuba už s batohem na zádech. ,,My tady asi ještě chvíli budeme." odpověděl mu Radek a napil se Kofoly. ,,Dobře, tak my jdeme, tak zatím čau." řekl a odešel. My jsme to už pomalu dopili a šli jsme zpátky k našim věcem. Sedli jsme si zase na ručník a povídali si dál. Napsala jsem na instastory tu novinku o mně a Pavlovi.
'Nechci si tady hrát na chudinku, jenom vám chci říct jednu věc. S Pavlem (Herdynem) jsme se rozešli. Nemusíte to nějak řešit. Chci abyste to věděli.' Sdílela jsem to a mobil si zase vypla. ,,Tak to je oficiální. Pavdy je u konce." řekl Ráďa. ,,Co je Pavdy?" zeptala jsem se ho. ,,No Pav jako Pavel a dy jako Andy." odpověděl. Jenom jsem se pousmála a stoupla si. ,,Zo je úplně skvělý. Já bych asi už šla. Co ty na to?" zeptala jsem se a podala mu ruku. Chytl jí a já jsem se mu pomohla se zvednout. Sbalila jsem ručník do batohu a vzala si tričko.

Musim vám poděkovat za všechny hlasy. Za poslední asi 4 dny mi jich přibylo asi třikrát tolik, takže ještě jednou děkuju a budu se snažit psát víc ať už to mám hotový. :)

Já a 4 YouTubeři...[House, Wedry, Baxtrix, Herdyn]Kde žijí příběhy. Začni objevovat